16 Reacties

3 maanden geleden

Onze zoon slaapt van 19.00 tot 07.00 uur sinds hij 11 weken oud is. Geen voeding om 23.00 uur meer gegeven, maar de 5 voedingen gegeven tussen 7.00 en 19.00 uur.

3 maanden geleden

Ik zou haar gewoon lekker laten slapen en niet meer wakker maken🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Je kunt het altijd een keer proberen toch? Kijken wat ze doet. Wij geven de laatste fles om 20:30 daarna slaapt hij tot 6u. Soms komt hij uit zichzelf en anders wordt hij door ons wakker gemaakt.

3 maanden geleden

Reactie op romyg95

Onze zoon slaapt van 19.00 tot 07.00 uur sinds hij 11 weken oud is. Geen vo ...
Dat is idd ook proberen waard... Is zo lang slapen en geen eten niet erg meer? Te lang zo jong😅

3 maanden geleden

Hoeveel flesjes krijgt ze? Wij moesten van 6 flesjes naar 5 flesjes proberen te gaan, ook omdat ze dan dus inderdaad leren eerder naar bed te gaan. Eerst was dit indd rond 11 of soms 12 uur, maar nu is het vaak tussen 7 en 9 uur de laatste fles en slaapt ze door tot 7/8/9 uur (ze slaapt 11 a 12 uur door ‘s nachts )

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Hoeveel flesjes krijgt ze? Wij moesten van 6 flesjes naar 5 flesjes prober ...
5 totaal. Ze weegt 5,5 kg 4 x 170 en de laatste 2300 180cc Meer pakt ze ook niet. En volgens de richtlijnen geef ik al teveel maar ze drinkt het op.

3 maanden geleden

Geven ook al sinds dat hij 2 weken is geen fles om 22.00 meer. Om 18.00uur laatste fles. Daarna zagen we het wel eerst kwam hij dan om 2.00uur weer, daarna een tijdje om pas om 4.15uur ipv 2uur. Nu al 2 weken slapen vanaf laatste fles die hij start om 18uur en dan 5.45uur weer wakker

3 maanden geleden

Reactie op Lis88

Geven ook al sinds dat hij 2 weken is geen fles om 22.00 meer. Om 18.00uur ...
Hij is nu 8weken dit weekend

3 maanden geleden

Reactie op ingele88

Dat is idd ook proberen waard... Is zo lang slapen en geen eten niet erg me ...
Onze zoon was met 8 weken al 6,5 kg en de kleintjes geven zelf wel aan wanneer ze honger hebben. Als ze niet wakker worden lekker laten slapen.

3 maanden geleden

Toen ik mijn zoontje er echt uit zijn diepe slaap voor moest wakker maken ben ik ermee gestopt. Denk dat hij toen 6 weken was

3 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Toen ik mijn zoontje er echt uit zijn diepe slaap voor moest wakker maken b ...
Mag ik vragen hoe veel voedingen je dan gaf, ik ben bang dat mijn baby dan te weinig voeding gaat krijgen als ik de fles van 23:00 eraf ga halen, dat zei het consultatiebureau ook… Maar ik vind het eigenlijk heel zielig om hem uit zijn diepe slaap te halen voor een voeding.. Dus twijfel ook nog heel erg wat we moeten doen.

3 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Mag ik vragen hoe veel voedingen je dan gaf, ik ben bang dat mijn baby dan ...
Ik gaf eerst 120+4 en ben nu gaan ophogen naar 150+5 zodat hij overdag al genoeg binnenkrijgt

3 maanden geleden

Ons zoontje krijgt om 7 uur/half 8 de laatste voeding en slaapt dan door tot 7 uur. We maken hem dan wakker voor een voeding. Hij krijgt 5/6 voedingen op een dag. 7 uur, 10 uur, 1 uur, 4 uur, 7 uur. Soms wilt hij tussendoor nog een beetje voeding dan geef ik hem dat (bv).

3 maanden geleden

Reactie op noortjeankone

Ons zoontje krijgt om 7 uur/half 8 de laatste voeding en slaapt dan door to ...
Hoe oud is jullie zoontje en hoeveel weegt hij en hoeveel ML per voeding krijgt jullie zoontje per keer?

3 maanden geleden

Onze zoon slaapt vanaf iets meer als 9 weken door. Hij krijgt om 6 uur zn fles en ligt dan vaak om 7 uur te slapen en dan de volgende ochtend om 6 uur krijgt hij weer een fles. Ik zou je kleine zeker niet meer wakker maken, vaak drinken ze dan helemaal niet goed en het verstoord de nachtrust dan kan je beter wachten tot hij zichzelf meld

3 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Hoe oud is jullie zoontje en hoeveel weegt hij en hoeveel ML per voeding kr ...
10 weken. Hij krijgt live borstvoeding dus kan dat niet zeggen. Maar als ik hem een gekolft flesje geef , dan is dat 150 ml. Hij weegt 6.4 kilo.