68 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op svv89
De eerste avond in totaal nog geen kwartier, tweede avond zo’n 7 minuten en ...
Super fijn! Hier ieder uur op de klok gezien vannacht dus ik ben er ook aardig klaar mee!! Alleen eerdere poging ging 2 dagen goed dus weer teruggegeven. Zie er nu beetje tegenop! Heb nog een peuter rondlopen en dat is dan niet altijd zo handig als je er lang mee bezig bent.
10 dagen geleden
Reactie op hellobaby2021
Super fijn! Hier ieder uur op de klok gezien vannacht dus ik ben er ook aar ...
Oh ja dat breekt je echt op zo’n nacht. Hoe oud was je kindje bij de eerste poging om te stoppen? Mijn dochter is nu bijna 5,5 maanden, misschien probeerde je de speen niet meer te geven terwijl ze in een sprongetje/slaapregressie zat?
10 dagen geleden
Reactie op svv89
Oh ja dat breekt je echt op zo’n nacht. Hoe oud was je kindje bij de eerste ...
3 maanden.. dus ga het opnieuw proberen want dat moet zoveel rust geven, dat kan niet anders 😀
10 dagen geleden
Reactie op hellobaby2021
3 maanden.. dus ga het opnieuw proberen want dat moet zoveel rust geven, da ...
Las dat tot 3 maanden baby’s wel echt die zuigbehoefte hebben. Ik merkte dat na de slaapregressie rond 4/4,5 maand de speen echt een slaapassociatie werd (daarvoor spuugde ze ‘m zelf uit als ze in slaap viel). Had het achteraf gezien dus voor die tijd af willen afleren zodat het geen gewenning werd bij het in slaap vallen. Maar zoals gezegd valt het me echt alles mee en geeft het inderdaad voor zowel haar als ons heel veel rust!
10 dagen geleden
Reactie op svv89
Las dat tot 3 maanden baby’s wel echt die zuigbehoefte hebben. Ik merkte da ...
Klopt.. zie gewoon op tegen dat huilen en troosten. Maar misschien valt het mee!
9 dagen geleden
Reactie op hellobaby2021
Klopt.. zie gewoon op tegen dat huilen en troosten. Maar misschien valt het ...
Begrijp ik helemaal, het is ook even pittig en ik vroeg me ook af of we er goed aan deden. Ik geef haar nu een knuffeldoekje met slapen waar ze een beetje mee speelt of over haar gezichtje wrijft als ze gaat slapen, wellicht helpt dat nog. Heel veel succes met de tweede poging 🙏
4 dagen geleden
Ik vroeg me af hoe het hier is gegaan met alle pogingen? Ik begin zo langzamerhand echt die speen te vervloeken. Als ze ook maar net even te moe is, wrijft ze die speen eruit. Ze krijgt binnen 1-3 weken een openhartoperatie, maar daarna wil ik echt die speen stoppen! Wellicht gebeurd dat al automatisch tijdens de opname..
4 dagen geleden
Reactie op Oktobermeisje
Ik vroeg me af hoe het hier is gegaan met alle pogingen? Ik begin zo langza ...
Wij zijn nu zo'n 5 weken gestopt en in het begin is het even doorzetten maar daarna geeft het wel veel rust
Al mis ik soms ook de speen als hij even huilerig is onderweg in de wagen bijvoorbeeld. Maar ik hoef er in de nacht enkel nog alleen uit voor een flesje en hij kan zelf in slaap vallen in z'n bed! Ik vond het wel de moeite waard.