3 Reacties
3 maanden geleden
Heel eerlijk? Vooral de laatste paar dagen en dan vooral in de avond heb ik er zo geen zin meer in. Dan geef ik het na 4 keer terug lopen op. Onze meid is nu 6 weken dus wel iets jonger. Op dit moment heb ik het even geaccepteerd dat ik dan de hele avond wiegend met een kind op m’n armen tv zit te kijken. Zij laat hetzelfde zien als jouw zoontje. Als ik anderen mag geloven gaat het écht over 😅 Had het er vandaag met de kinderarts ook over. Zij zei: er zijn meer baby’s die slecht in slaap komen dan baby’s die snel in slaap vallen. Alleen lees/hoor je minder over de “lastige” baby’s omdat dat gewoon niet interessant is om te vertellen.
3 maanden geleden
Lastig hè? Hier een dame die na 1 slaapcyclus of zelfs eerder al wakker wordt en daarna niet meer verder kan slapen. Het is bij mij volledig afhankelijk hoe lang ik het probeer hoe mijn eigen humeur is, of mijn oudste thuis is, of mijn man er is, hoe de andere slaapjes gegaan zijn, of ik nog plannen heb die dag... Met andere woorden: ik doe maar wat😅
Wel blijf ik dagelijks/regelmatig oefenen met slapen in eigen bed. Zij kan dit, in tegenstelling tot haar zus, best goed, alleen nu even wat minder. Maar ik houd vol en hoop spoedig op beterschap haha.
3 maanden geleden
Ah heeeel herkenbaar dit! Zoontje is zaterdag 11 weken. Hij kan ook heel slecht zijn slaapjes koppelen overdag. Ik leg hem ook in z’n eigen bedje overdag, blijf erbij, bied speen aan zodra hij op z’n handen gaat sabbelen en hij slaapt dan in. 9/10 keer na 45 minuten weer wakker en precies zoals hier al werd gezegd: Het ligt echt aan m’n humeur hoe lang en vaak ik terug blijf lopen😅 Over het algemeen moet ik tussen de 4-8 keer terug lopen voor de speen en dan slaapt hij weer even door. Ik zie het maar als een investering en verder doe ik maar wat 😅