7 Reacties

één maand geleden

Nog geen ervaring met donkere straie door zwangerschap, maar ik had het extreem voor ik afviel, en hier zie je alleen nog lichte strepen van (die door de zwangerschap weer zijn teruggekomen) maar het donkere is volledig weg al duurde dat wel echt eventjes

één maand geleden

Hier het zelfde. Heb nu 2 mooie kindjes gedragen en gekregen. Zit er helemaal onder. Buik benen, borsten. Bij mij eerste kindje vond ik het erg, en vind het nog steeds niet mooi maar het is zo als het is. Mijn lichaam heeft dit gedaan en daar ben ik Super trots op.

één maand geleden

Ik heb hetzelfde en ik vind het helemaal prima. Er is niks wat je er tegen kan doen. Ik denk maar zo; ik zie eruit als iemand die 4 maanden geleden een baby heeft gehad want dat is ook zo! Ze vervagen ook met de jaren.

één maand geleden

Ik heb ook echt veel striae op mijn buik. Ze lijken al wel iets lichter te worden ook nu ik wat begin af te vallen (15 weken geleden bevallen). Ik probeer regelmatig nog mijn buik in te blijven smeren met bij de q10 bodylotion van Nivea. Maar af en toe ook met de buik olie van naiif waarmee ik ook tijden de zwangerschap heb gesmeerd. Ik heb het idee dat dit ook wel iets helpt. Maar weg gaat het idd niet meer helaas.

één maand geleden

Ik heb er ook last van, ze worden iets lichter denk ik. Het is minder opvallend dan net na de keizersnede. Dat hangbuikje zit me dwars maar ik kolf nog dus ik kan nog geen dieet houden. Ik kies nu voor gezondere opties en het valt me wel mee.

één maand geleden

Transformational cupping zou kunnen helpen. Je kan op de officiele insta site kunnen kijken. Ze hebben een lijst met erkende cuppers

één maand geleden

De mijne zijn zo licht als mijn eigen huid geworden, ze glanzen alleen een beetje. Het heeft alleen echt veel tijd nodig, net als met een ander fors litteken.