48 Reacties

5 maanden geleden

Ok茅 thanks! Ik zet oma op stand-by mocht het wel vervelend worden馃榿

5 maanden geleden

Reactie op Tokki

Voor de mensen die al een versie gehad hebben, hoeveel last had je hier de ...
Ik had vooral de dag erna een beurs gevoel, een beetje alsof je heel erge spierpijn hebt. Ik kon alles wel gewoon doen, maar het was iets vermoeiender allemaal door dat zeurende gevoel. Logeren was hier niet nodig geweest, maar wat entertainment voor de peuter overdag is misschien wel fijn!

5 maanden geleden

Ik heb met 37 weken een versie gehad, het was geen fijn gevoel maar het viel me wel mee en was gelukkig zo gedaan.. vooral proberen om je zo goed mogelijk te ontspannen! Inmiddels ligt ons mannetje al helemaal vast, dus heel blij dat ik een versie heb laten doen!

5 maanden geleden

Hier is de versie geslaagd vanochtend, vond het op het moment zelf vies tegenvallen, maar het is gelukt! Direct erna eigenlijk geen last meer en nu, zoals jullie eigenlijk al zeiden, vooral wat beurse buik van het geduw en gepor. Ik zou het, ondanks dat het wel echt even pijn deed, zeker nog een keer doen als baby besluit terug te draaien.

5 maanden geleden

Bij mijn eerste een mislukte versie. Uiteindelijk besloten om een stuitbevalling te doen. Ging helemaal prima! Als het ziekenhuis jou een vertrouwd gevoel geeft, zou ik het zeker aanraden!

5 maanden geleden

Gisteren een gesprek bij de gynaecoloog gehad over het draaien. Eigenlijk nog niet veel wijzer geworden. Veel info wat we al hadden gelezen vooraf. Hij heeft wel de navelstreng doorbloeding gemeten, dat was goed. Hoeveelheid vruchtwater was niet heel ruim. Woensdag gaan ze nog een groeiecho maken en definitief beslissen of het kan. Over de placenta aan de voorkant was hij niet heel erg onder de indruk, dus dat is blijkbaar toch niet zo鈥檔 probleem. De versie staat al wel ingepland voor vrijdag, maar kunnen we altijd cancellen.

5 maanden geleden

Inmiddels een paar dagen geleden bevallen middels een stuitbevalling. In eerste instantie ZO getwijfeld over een keizersnede en stuitbevalling, maar toch besloten om voor een stuitbevalling te willen gaan. Uiteindelijk kijk ik terug op een heel mooie bevalling en ben ik heel blij dat alles zo goed is gelopen. Ik had het niet anders gewild. De ene bevalling is natuurlijk niet de andere en iedereen maakt zelf een weloverwogen keuze, maar weet dat elke keuze de goede keuze is: keizersnede of stuitbevalling. Ik had zelf graag meer positieve verhalen gelezen van tevoren over een stuitbevalling, dus vandaar mijn bericht.

5 maanden geleden

Reactie op mvdbergg

Inmiddels een paar dagen geleden bevallen middels een stuitbevalling. In e ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed is verlopen. Nu lekker gaan genieten van de kleine