9 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik lees ook veel en heb wel eens wat gevraagd of gereageerd. Ik vind dat er altijd fijne reacties komen en de herkenning in veel berichten doet goed! Zo voel je je niet alleen in deze bijzondere wereld die newborn heet.
Ps morgen gaan we voor het eerst naar een kinderverjaardag met onze zoon (5wkn) en de oudste (6 jaar). Veel mensen, prikkels en een dik uur rijden. Toch een beetje spannend😀.
4 maanden geleden
Helemaal mee eens. Voor elke emotie die we ervaren, is er wel iemand die hetzelfde doormaakt en voel je je minder alleen. Alle tips en ervaringen zijn inderdaad mooi meegenomen. Ook als 3de keer mama zijnde leer ik hier nog steeds bij. Blij een forum te hebben waar mensen elkaar steunen en respect tonen.
4 maanden geleden
Reactie op Iris-bloemetje
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik lees ook veel en heb wel eens wat gev ...
Toevallig gingen wij vandaag met onze dochter van 5 weken naar een kinder verjaardag op 2.5 uur afstand. Het viel ons reuze mee ze was heel ontspannen. Vaak komt de onrust savonds pas. Al met al heeft ze het fantastisch gedaan! Het was zeker spannend maar je komt er alleen achter hoe het gaat door het te doen. Veel plezier!