Hi lieve super mama's! Ik schrijf dit berichtje alleen om jullie te laten weten hoe blij ik ben met al jullie berichten. Ik ben meer een lezer dan een schrijver, en reageer maar af en toe op iets, maar ik heb al zoveel momenten gehad dat ik dacht... oh ik ben niet de enige. Wat een herkenning en wat heb ik al veel aan jullie tips gehad! Met de nachtvoeding is dit forum een heerlijke afleiding. Onze zoon Jip is nu 7 weken en een ontzettend makkelijk kind. Natuurlijk heeft hij 'plakdagen', krampjes, krijsbuien en word ik soms dol van het borstvoeding geven op verzoek, maar als ik soms lees waar jullie doorheen moeten mag ik absoluut niet klagen. Meestal lacht hij en ik heb 1 voeding snachts en hij heeft zelfs al twee nachten doorgeslapen. De te groter is mijn respect voor alle supermama's hier die een zoveel zwaardere tijd hebben. Dus lieve allemaal voor jullie allemaal een diepe buiging en een groot DANK JULLIE WEL dat we elkaar hier kunnen vinden en dat ik mag meelezen met jullie verhalen en vragen. Jullie zijn toppers, allemaal! Liefs van mij en een lachje van Jip!