14 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees trouwens op internet dat de bacterieen weer ‘wakker moeten worden’ omdat ze gevriesdroogd zijn. Vandaar dat je eigenlijk 10/15 min moet wachten.. op die manier overleven ze in maagzuur en komen ze terecht op de plek waar ze horen: de darmen. Ik doe het dus al die tijd verkeerd, oeps
2 jaar geleden
Reactie op Lisalisa1
Ik lees trouwens op internet dat de bacterieen weer ‘wakker moeten worden’ ...
Ik heb nu een heel klein puntje om me te beginnen in een klein beetje water gedaan en dit laten staan. Toen het water in de fles opgewarmd, poedermelk erbij en daarna het klein beetje water met probiotica erbij gevoegd. Ben benieuwd haha
2 jaar geleden
Reactie op Lisalisa1
Ik lees trouwens op internet dat de bacterieen weer ‘wakker moeten worden’ ...
je zou kunnen overstappen op levende pro biotica, die kan je meteen geven en heb je dus meer kans dat het levend de darm bereikt 😊
2 jaar geleden
Reactie op Melis07
Is er ook iemand met borstvoeding Symflora gebruikt hoe doen jullie dat?
Ik heb vanmiddag afgekolfde melk in een flesje gedaan en dan een zakje symflora erbij en dat gegeven.
2 jaar geleden
Mijn zoontje is nu precies 2 weken en had er heel erg last van en ik neem nu sinds een aantal dagen elke ochtend 1 zakje zelf op een nuchtere maag en ik geef borstvoeding, merk dat die een stuk minder last heeft ervan en veel meer poepluiers heeft dus denk dat het wel werkt!
2 jaar geleden
Reactie op Kimberley287
Mijn zoontje is nu precies 2 weken en had er heel erg last van en ik neem n ...
Ik moet zeggen, ik geef nu 1 zakje sochtends in z’n fles. En merk dat zodra die kramp krijgt en we hem lekker knuffelen hij heel snel in slaap valt en weer rustig wordt. Of we leren hem nu beter kennen of het helpt. Of combinatie haha.
2 jaar geleden
Reactie op JJ010624
Ik moet zeggen, ik geef nu 1 zakje sochtends in z’n fles. En merk dat zodra ...
Ah super fijn! Denk idd de combinatie, bij ons werkt knuffelen ook en probeer nu dus als die bijna wakker word na een slaapje al een beetje met z’n beentjes heen en weer te gaan want dan is die helemaal slapjes van het slapen, bijv net gelijk allemaal poepjes aan laten en gelijk gepoept. Denk dat die zakjes goed helpen! Had ook gehoord over sab simplex uit Duitsland blijkt goed te helpen maar wil liefst geen medicijnen gebruiken dus zolang dit helpt ben ik heeeel dankbaar!
2 jaar geleden
Reactie op Kimberley287
Ah super fijn! Denk idd de combinatie, bij ons werkt knuffelen ook en probe ...
Ohh wat een goede tip!! Die ga ik zeker toepassen. Jaa ik heb sab simplex wel alvast in huis, voor als het erger wordt.. maar voor nu het liefste alleen probiotica. Inderdaad zo min mogelijk medicijnen!