Zijn er hier ouders met kindjes die koemelkallergie hebben en zo ja; wat waren de symptomen? Ik ben bij mijn dochter al een aantal weken aan het kwakkelen met de voeding. Begonnen met Nutrilon, dit was geen succes, hysterisch tijdens de fles, voeding die naar boven komt, reutelende ademhaling, verslikken, niezen en veel de hik. Ook dronk ze weinig en had ze flinke uitslag in gezicht en hals (dit is wel weggetrokken, komt soms nog beetje op maar niet meer zo heftig). Overstap gemaakt naar hero in de hoop dat ze beter ging drinken; dit ging circa 2 weken goed waarna ze weer na een halve fles ging weigeren, vaak mondjes teruggaf en last had van verborgen reflux. Ook erg onrustig tijdens en na de fles en krampen en meer in het algemeen ontevreden als ze wakker is. Ze slaapt wel goed, ook overdag.
Nu overgestapt naar de comfort versie van hero op aanraden van CB, zij denken niet aan KMA maar ik begin ondertussen toch te twijfelen. Nu net 1 dag 50/50 hero standaard en hero comfort gegeven, ze is minder onrustig en voeding lijkt minder omhoog te komen en drinkt meer, maar nog te vroeg om erg conclusies te trekken.
Ik hoor graag welke symptomen nu echt bij KMA passen en of ik hier toch aan moet denken / langs moet gaan bij de huisarts als comfort ook geen verbetering brengt.