10 Reacties

21 dagen geleden

Vind dit wel een reden om even te bellen! Het is juist makkelijker om te bellen, er is daar altijd wel iemand wakker gelukkig! Nog meer klachten? Sterretjes zien, strakke band om je buik, pijn tussen je schouderbladen?

21 dagen geleden

Ik hebbhier al weken last van. Maar me bloeddruk is elke x goed zolang dit goed is dan is er niks aan de hand. Zoals het mij wordt gezegd

21 dagen geleden

Ik zou gewoon even bellen voor overleg. Ze zijn toch al wakker en aan het werk. Dus ergens juist laagdrempeliger dan de vk. En anders lig jij je de hele nacht zorgen te maken en niet lekker te voelen.

21 dagen geleden

Ik zou ook voor de zekerheid bellen. Heb je al paracetamol genomen tegen de hoofdpijn? Bij mij trok de hoofdpijn namelijk niet weg met paracetamol…

21 dagen geleden

Toename in vocht in korte tijd en hoofdpijn zijn symptomen waarvoor je contact moet opnemen met je zorgverlener! Bellen is dan ook verstandig!

21 dagen geleden

Reactie op carmenflower

Toename in vocht in korte tijd en hoofdpijn zijn symptomen waarvoor je cont ...
Het kan erbij horen bij de termijn maar het kan ook idd een teken zijn van zwangerschap vergiftiging Omdat dit soms moeilijk te onderscheiden is, is het belangrijk dat je belt en onderzocht word. Het zekere voor het onzekere zeg maar

21 dagen geleden

Dank voor het meedenken allemaal! Heb gebeld en moest het vannacht aankijken, op advies 2 paracetamol op dus maar proberen te slapen..

21 dagen geleden

Ik hou ook mega veel vocht vast in m’n handen, voeten en gezicht. Vanmiddag bij de verloskundige op eiwitten moeten testen in m’n urine maar niks aan de hand. Kan er ook gewoon bij horen hoor. Maar als je twijfelt zou ik zeker bellen en niet afwachten

21 dagen geleden

Reactie op Anoniempje07

Dank voor het meedenken allemaal! Heb gebeld en moest het vannacht aankijke ...
Goed dat je gebeld hebt, hopen dat je je vanmorgen beter voelt!

21 dagen geleden

Ik zou wel bellen misschien als je een bloeddrukmeter thuis hebt zou ik even je bloeddruk meten. Ik heb hier ook last van en ook gehad bij mn vorige zwangerschap. Symptomen idd hoge bloeddruk hoofdpijn sterretjes zien bandgevoel op je bovenbuik pijn tussen je schouderbladen en idd veel vocht in korte tijd vasthouden. Je hoeft al deze symptomen niet te hebben had ik bij mn vorige zwangerschap ook niet maar zou het wel even laten controleren