10 Reacties

3 maanden geleden

Sabbelen op de knuistjes hoort bij de ontwikkeling. Waarschijnlijk is ze weer aan t groeien in dr ontwikkeling en kunnen ze wat onrustiger zijn, meer of minder drinken en slapen.

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem19900991

Sabbelen op de knuistjes hoort bij de ontwikkeling. Waarschijnlijk is ze we ...
Dan vraag ik me echt af in welk sprongetje ze nu zit 😅. Al is ze telkens wel bijna twee weken eerder elke keer, dus sprong 3 zou een optie zijn.. Pfoe, ze is al niet een makkelijke slaper, maar zojuist kon ik dr wel achter het behang plakken!

3 maanden geleden

We zitten nu nog op de 3. Toevallig wel van de week de 4 gekocht, maar daarvan had ik het idee dat het echt veel te snel ging. Toen liep er ook melk langs de mondhoeken. Ze drinkt met de 3 ook echt gemakkelijk 90cc in een kwartier leeg.. Maar wellicht nog een keer proberen.

3 maanden geleden

Ik volg even! Is net of ik mn eigen verhaal lees 😅

3 maanden geleden

Klinkt wel als een sprong, die van ons doet nu ook alles wat jouw kindje doet, en zit midden in sprong 3.

3 maanden geleden

Ik denk sprong 3

3 maanden geleden

Klopt inderdaad dat het knabbelen en sabbelen op de handjes bij de ontwikkeling hoort, ons zoontje is dit gaan doen na sprong 2.. ook het onrustige/niet willen drinken herken ik erg vanuit de ontwikkelingssprongen dus denk dat dat het is..

3 maanden geleden

Hier een baby van 9 weken en onwijs aan het kwijlen, bellen blazen, sabbelen op knuistje. Denk niet dat dat tandjes zijn!