4 Reacties

één maand geleden

Het is zeker mogelijk. Hier ook een jongetje (17wkn)die al twee tandjes heeft die zijn doorgekomen.

één maand geleden

Reactie op Arianaxx

Het is zeker mogelijk. Hier ook een jongetje (17wkn)die al twee tandjes hee ...
Ah! Hoe merkte jij dat ze door begonnen te komen? Had hij er erg veel last van?

één maand geleden

Onze zoon is 19 weken en heeft nu zijn 1e tandje door en de 2e is op komst. Hij is al een maand flink op zijn vuistjes aan het sabbelen en de laatste 2 weken meer aan het kwijlen maar ik had de link tandjes nog niet gelegd. Zijn broer had zijn 1e tandje pas met 6 maanden

één maand geleden

Reactie op LisanneSp

Ah! Hoe merkte jij dat ze door begonnen te komen? Had hij er erg veel last ...
Bij mijn zoon was zijn tandvlees echt wat dikker en je kon duidelijk zien dat er twee tandjes aan het doorkomen waren rond week 10. Het consultatiebureau wilde het niet geloven 😂, ze dachten misschien aan cysten, maar het waren echt zijn tandjes! In het begin had hij er nog geen last van, maar rond week 12/13 merkte ik dat hij er wel ongemak van begon te krijgen: hij sloeg vaak met zijn vuisten tegen zijn wangen, huilde veel, had rode wangetjes, kwijlde flink en beet op mijn vinger. Zijn eerste tandje is twee weken geleden helemaal doorgekomen en de tweede sinds drie dagen. Het was echt geen leuke fase, maar gelukkig heeft hij er nu helemaal geen last meer van!