10 Reacties

8 dagen geleden

Ik zie niet zoveel, maar de plek waar het tandje komt is het tandvlees vaak wat open en zacht

8 dagen geleden

Tegen de pijn kun je een beetje dentinox op het tandvlees smeren dat verzacht wat

8 dagen geleden

Op de foto zie ik zelf nog niet de kenmerken van doorkomende tandjes. Tandjes die naar boven groeien in het tandvlees kan ook last geven. Bij het echte doorkomen (geeft veruit het meeste last) zie je vaak al een soort sneetje in het tandvlees. Ook als ze dan op je vinger bijten voel je echt al een scherpoppervlak. Ter verlichting kun je dentinox opsmeren. Lidocaine verdooft de plek dan tijdelijk

8 dagen geleden

Nou hier precies zo! Al zie ik wel 2 streepjes in zijn tandvlees maar twijfel of dat tandjes zijn... Hebben jullie foto's van het doorkomen!?? 😅

8 dagen geleden

Reactie op Wilmaxx

Nou hier precies zo! Al zie ik wel 2 streepjes in zijn tandvlees maar twijf ...
de rechter komt nu door, je zag daar eerst alleen een wit puntje ☺️

7 dagen geleden

Als het een tandje is voel je vanzelf wel een hard richeltje, en daarna zie je en wit puntje. Maar het proces van tandjes krijgen kan wel 2 maanden duren, dus ze kunnen nu last hebben en pas over een maand echt een tandje hebben.

7 dagen geleden

Zo zag het er bij ons uit. Nu bij de boven tandjes zie je ze onder het tandvlees ook wel echt zitten

7 dagen geleden

Tegen pijn kun je ook een gekoelde bijtring gebruiken (te koop bij oa de Etos en de Hema)

7 dagen geleden

Reactie op Wilmaxx

Nou hier precies zo! Al zie ik wel 2 streepjes in zijn tandvlees maar twijf ...
Nee dit is een foto van vandaag, hij heeft erg veel last en ik heb alles geprobeerd (dentinox/ bijtring) maar helaas helpt niks. Ik zie voor het eerst wel duidelijk de vorm van de tandje onder het tandvlees dus ik dacht dat het dan binnenkort doorkomt

6 dagen geleden

Foto van het doorkomen