22 Reacties

4 maanden geleden

Jazeker! Ik zou het doen😃 wij hebben een bednest en die kan je ook huren! Is misschien een goed idee?

4 maanden geleden

Toch*

4 maanden geleden

Reactie op chilipepper

Jazeker! Ik zou het doen😃 wij hebben een bednest en die kan je ook huren! ...
Ze kunnen tot 6 maanden in een cosleeper toch? Of tot het rollen begint?

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ja idd. Dus je hebt nog even! 😀

4 maanden geleden

Je kan ook eebn ledikant (van de ikea) gebruiken als co sleeper als je de zijkant weg laat.

4 maanden geleden

Reactie op LLL15

Je kan ook eebn ledikant (van de ikea) gebruiken als co sleeper als je de z ...
Als je op fb lid wordt van de groep veilig samen slapen kan je allemaal adviezen vinden hoe je dit veilig doet.

4 maanden geleden

Ik vind zelf een cosleeper echt ideaal!

4 maanden geleden

Reactie op LLL15

Als je op fb lid wordt van de groep veilig samen slapen kan je allemaal adv ...
Ahhh ik heb geen fb maar ik ga het even opzoeken, al is het huren van eentje voor de komende drie maanden misschien wel handig😁

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ahhh ik heb geen fb maar ik ga het even opzoeken, al is het huren van eentj ...
https://www.inspiratievoorjebabykamer.nl/diy-ledikant-als-co-sleeper-ikea-hack/

4 maanden geleden

Kan het zeker aanraden! Had bij mijn eerste een wieg en nu een co-sleeper, zoveel fijner. Op Martkplaats vind je ze ook wel voor kleine prijsjes.

4 maanden geleden

Bij de eerste ook na een maand alsnog overgestapt van wieg naar cosleeper beste beslissing ooit 😅na kut nacht 35732 toen voor €50 dezelfde dag nog opgehaald bij ons in de stad. Tot 4/5 maanden in gebruik gehad en nu voor de 2e er weer zo blij mee

4 maanden geleden

Zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij had een co sleeper geleend van iemand. Na een half jaar (ofzo) hadden die mensen hem zelf nodig. Ze had er zoveel plezier van gehad dat ze er toen zelf een wilde kopen

4 maanden geleden

Ik kan niet meer zonder.. heb mijne van marktplaats. Zo handig! Ik zou hem aanschaffen

4 maanden geleden

Onze kleine is 7 weken en 2 weken geleden ook een co sleeper aangeschaft. Ik heb er echt veel gemak van. Ik zou het doen. Op marktplaats staan er ook zat tweedehands als je niet teveel wilt uitgeven.

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Als je eentje doet die dicht kan, kunnen ze er principe in liggen zolang het past, meestal tot 6-8 maanden ofzo.

4 maanden geleden

Je kunt er eentje huren via Tiny Library ☺️

4 maanden geleden

Hier kunnen we echt niet zonder. De eerste heeft er 8 maanden in gelegen, de tweede 7 en nu de derde🥰. Mocht je borstvoeding geven: je trekt ze eruit, legt aan en rolt ze daarna hop zo terug😅. Hoeft je bed niet uit, Ideaal!

4 maanden geleden

Reactie op Vls

Hier kunnen we echt niet zonder. De eerste heeft er 8 maanden in gelegen, d ...
Precies dit 😄 met BV geven is dit ideaal. Ik ben er ook erg blij mee

4 maanden geleden

Hier de snuzpod als cosleeper en vind dat ding ideaal. De voet heeft een boog waardoor je hem zachtjes kunt wiegen als je kindje onrustig is terwijl je zelf gewoon blijft liggen. Deze is volgens mij ook te huur via tiny library of andere verhuurders.

4 maanden geleden

Heerlijk een cosleeper