14 Reacties

2 maanden geleden

Wij doen het gewoon in dozen met de maat erop en dan naae zolder

2 maanden geleden

Grote plastic opbergdozen van Action met een sticker met de maat erop.

2 maanden geleden

Ik had bij mijn oudstebeen grote action tas in zijn kast staan en legde daar steeds datgene wat te klein is in. Als de tas vol was, ging het met de naam er op naar zolder. Voor de tweede nu had ik dus tassen met de kleinste maatjes onderop en de grootste bovenop, maar dat maakte op zich niet uit want ik heb toch alles gewassen

2 maanden geleden

Ik heb per maatgroep een grote Curver-box op zolder staan. Dus 50/56, 62/68 etc. Dit is ons laatste kind dus nu mag er van mij niets meer terug naar zolder, alles moet of op Vinted of naar de kringloop. Weg ermee, heerlijk!

2 maanden geleden

Hier ook plastic opbergdozen met maat 50/56 62/68 etc.

2 maanden geleden

Ik gebruik de opbergtas van ikea skubb

2 maanden geleden

Ik heb bij het opruimen de kleertjes in plastic vrieszakjes van de ikea gedaan. Met een benzinestift op het zakje de maat geschreven. En vervolgens kan ik de kleine zakjes in een bak of doos doen.

2 maanden geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/parkla-opbergtas-50395382/?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=free_google_shopping_clicks_Homeorganisation Deze super goedkoop en passen echt veel kleertjes in!

2 maanden geleden

Ik heb vacuüm zakken op Amazon besteld, scheelt toch een hoop ruimte, de kleding pakketjes worden een stuk platter! En dan met schilderstape een sticker gemaakt met de naam er op!

2 maanden geleden

Reactie op Claire--

https://www.ikea.com/nl/nl/p/parkla-opbergtas-50395382/?utm_source=google&a ...
Goede!!

2 maanden geleden

Ik gebruik de plastic opbergboxen van de Hema (de Hema heeft nu stapelkorting!). Ik berg het op op maat. Kleertjes die ik niet mooi vind (veelal gekregen), zet ik gelijk op Vinted.

2 maanden geleden

Wij hebben doorzichtige opbergbakken van de ikea. Per 2 maten nu 1 bak. Alles dat echt niet meer mooi/goed is gaat meteen weg. De rest gaat dus per maat in de opbergbak. Sommige dingen, zoals sokjes, gaan in een hersluitbaar zakje zodat ze niet allemaal los door de bak liggen. Deze bakken hebben we opgestapeld op zolder, op volgorde zodat de maten makkelijk te vinden zijn. We hebben op elke bak een a4-tje met de maat erop, lekker groot, zodat altijd duidelijk is welke maat er in zit.

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1320

Wij hebben doorzichtige opbergbakken van de ikea. Per 2 maten nu 1 bak. All ...
Haha herkenbaar, hier idem dito met jongens of meisjes kleding, winter/ zomer en welke maat.

2 maanden geleden

Hier doe ik het per maat of 2 maten in een doorzichtige opbergdoos van action. Zo kan ik van de buitenkant zien wat er in zit en het neemt weinig ruimte in beslag. Vooral van de kleinere maatjes past er heel veel in!