9 Reacties
3 maanden geleden
Ik wacht tot hij gaat huilen. Sabellen op zijn handen zijn vaak ook tekenen van honger, alleen ligt die van ons in de puckababy piep. Dus hij kan dat niet
3 maanden geleden
Reactie op Lindaatjuuh
Ik wacht tot hij gaat huilen. Sabellen op zijn handen zijn vaak ook tekenen ...
Kleine sabbelt hele dag door op d'r handjes😅 sinds de hitte bakeren wij niet meer in, daarnaast begint ze nu ook af en toe te rollen.
Dan toch maar het huilen afwachten vrees ik🙈
3 maanden geleden
Ik wacht op huilen of sterke hongersignalen als hij echt duidelijk wakker is. Die van ons sabbelt s nachts ook op zn handjes tussen slaapcyclussen door, maar bij hem is het om te zoeken naar iets kalmerends om z'n volgende slaapcyclus in te gaan. Hij is dan niet eens echt wakker, want als ik hem dan oppakte om te troosten oid schrok hij wakker en was hij boos. 😅 dus dat doe ik niet meer, haha. Vaak word hij op zulke momenten ook meteen rustig als ik hem zn speentje geeft. Dan dommelt hij gelijk weer weg. Zo weet ik ook het verschil tussen zoeken naar iets kalmerends of honger; bij honger accepteert hij de speen niet of maar kort. Dan spuugt hij hem uit en gaat mopperen.
3 maanden geleden
Ik hou me aan een voedingsschema omdat ik anders bang ben snachts op te moeten terwijl hij dan juist doorslaapt. Ook werk ik weer dus is best pittig als je er snachts uit moet. Dus maak ik de kleine gewoon wakker. Als hij daarna nog verder wil slapen leg ik hem terug in bed.
3 maanden geleden
Ik deed dit ook, resulteerde dat ik verschijnende keren naast z’n bedje stond met een fles terwijl hij alweer in dromenland was. Zuigen op z’n vuistjes doet hij tegenwoordig het liefst de hele dag, dus dat is ook niet persee meer een honger signaal. Ik wacht nu idd tot hij huilt wat heel snel in krijsen overgaat helaas. (Raak daar nog steeds heel gestresst van).
3 maanden geleden
Reactie op Cinniexxx
Ik hou me aan een voedingsschema omdat ik anders bang ben snachts op te moe ...
Kleine sliep ingebakerd van 2300 tot 0700 nu ze niet meer ingebakerd is komt ze weer in de nacht. Ook al geef ik haar om 2300 nog haar laatste fles😅 schema is helaas hier nu niet meer haalbaar🙈
3 maanden geleden
Ik herken je verhaal. Ik wacht inderdaad tot ze echt ‘hard’ gaat huilen. Mijne sabelt ook op haar handjes tussen haar slaapcyclussen door dus dat kan ik niet meer als hongersignaal interpreteren haha.
3 maanden geleden
Ik was eerst ook vaak te vroeg met troosten of de fles. Sinds ik afwacht of mijn zoontje wel echt wakker is en honger heeft, vraagt hij ‘s nachts geen fles meer en slaapt hij van de fles van 22:00 tot een uurtje of 07:00-08:00. Tussen zijn slaapcyclussen door is hij soms wel wat onrustig en wil af en toe een speentje.
Ik deed het eerst ook om mijn partner niet wakker te maken, maar die stelde zelf voor om dit uit te proberen en nu slapen we alledrie wat meer!