25 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lindv

Bedankt voor je berichtje, vandaag ga ik dan 8 keer proberen in te bouwen ( ...
Ik zou zelf 15 minuten kolven. Elke keer. Met drie uur ertussen en ook de nachten zo mee pakken. En iig 1 keer powerkolven, 2 keer zou mij opvreten. Denk ook nog aan jezelf ❤️ Je bent meer dan een borstvoedende mama ☺️ Tussendoor lekker aanleggen zolang ze dat wil, mooi meegenomen als ze dat wil. Met dat ene uurtje ertussen geeft ze alleen maar aan dat ze meer wil, hartstikke goed bezig dus, allebei! 🩷

één maand geleden

Pfff ik voel je. Wat is dit weer hard werken zeg. Hier ook een baby die mij opvreet. Door de sprong (denk ik) heeft hij extra behoefte aan voeding, maar mijn borsten vertikken het. Overdag kolf ik op m’n werk en thuis leg ik hem zoveel mogelijk aan. Hij komt ook weer 2x per nacht, want hij heeft honger. Ondanks dat hij om 11 uur in de avond een grote gekolfde fles van 210ml krijgt. Vanmorgen om 6 uur nog gevoed en nu dit beetje er nog uit kunnen kolven. Een halfuur werk voor zo’n klein beetje 😭. Ik moet ook echt uit de vriezer halen omdat ik anders echt niet voldoende heb voor hem. Hij hoeft geen honger te lijden. Ik hoop echt dat deze dip snel voorbij is, en de sprong, maar daarna zal de slaapregressie wel volgen 😅😂.

één maand geleden

Wat zijn jullie toch allemaal lief! Krijg er gewoon tranen van in m’n ogen 🥲(t zullen de hormonen wel weer zijn🙈). Wat fijn om te lezen dat ik niet alleen ben en jullie support zo te voelen! Mamma’s jullie zijn amazing! 🩷

één maand geleden

Thee met fenegriek en anijs maken! 3 kopjes per dag.

één maand geleden

Iemand enig idee hoe lang die 4-maandendip ongeveer duurt?