8 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb het wel is voor me zwangerschap gebruik, werkte prima alleen als je vaak moet plassen is je lichaam best wel suf waardoor je door je benen heen kan zakken.

2 jaar geleden

Ik heb vorig jaar een tijdje temazepam 20mg gekregen omdat ik ook niet kon slapen en soms nachten wakker was. Dit werkte voor mij erg goed en kon er goed door slapen. Ik was de volgende dag wel erg suf.

2 jaar geleden

Ik zou hier heel voorzichtig mee zijn, het is een flink verslavend middel en na een paar weken gebruik kun je al afhankelijkheid ervaren. Het is hopelijk dan ook bedoelt voor enkel kortdurend / incidenteel gebruik?

2 jaar geleden

Reactie op kvv

Ik zou hier heel voorzichtig mee zijn, het is een flink verslavend middel e ...
Het is om even de cirkel van niet slapen te kunnen doorbreken inderdaad. Echt incidenteel en Max 2x per week laag gedoseerd

2 jaar geleden

Ik heb dit eenmaal gekregen toen bij mijn ik bij mijn vorige bevalling een ballonnetje had gekregen en daarmee zou moeten slapen. Het heeft bij mij weinig gedaan, wellicht ook door de spanning van de inleiding de volgende dag.

2 jaar geleden

Ik heb het ook weleens geslikt, toen ik na mijn borstoperatie niet kon slapen. Het werkte bij mij ook redelijk was er overdag ook niet suf van gelukkig

2 jaar geleden

In het derde trimester word het gebruik wel echt afgeraden! Het is op het moment ook niet te verkrijgen in de Nederlandse apotheek (tenzij ze grote voorraden hebben) dus je zal misschien toch ook iets anders krijgen 馃槉

2 jaar geleden

Ik heb 4 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn dochter een nachtje in ziekenhuis geslapen. Kreeg daar een infuus met slaapmedicatie zodat ik even kon bijtanken en de nacht doorbrak