14 Reacties

2 jaar geleden

Voor mij werkt dit altijd super goed! Mijn huid was binnen no time rustig!

2 jaar geleden

Reactie op LizDLW

Voor mij werkt dit altijd super goed! Mijn huid was binnen no time rustig! ...
Welke heb jij?🤗

2 jaar geleden

Ik heb die in het verleden gebruikt en vond het wel een fijn product. Maar wel even opletten met skin care, veel ingrediënten worden afgeraden tijdens de zwangerschap

2 jaar geleden

Deze heb ik ook en werkt voor mij super ☺️

2 jaar geleden

Jaaa ik ben groot fan!

2 jaar geleden

Welke heb jij?🤗
Deze heb ik altijd :)

2 jaar geleden

Oh ik zie nu pas de afbeelding goed. Salicyl acid wordt afgeraden tijdens zwangerschap. Wat zijn je klachten precies? En wat voor huid heb je?

2 jaar geleden

Reactie op ybbed

Oh ik zie nu pas de afbeelding goed. Salicyl acid wordt afgeraden tijdens z ...
Dit is mijn huid nu ik weet natuurlijk niet welke ik dan moet pakken dit was een voorbeeld foto hihi

2 jaar geleden

Ik zou van de ordinary niacinamide + zinc kopen. Dit werkt echt perfect, ik zweer erbij, al jaren.

2 jaar geleden

Ik gebruik al jaren Niacinamide + zinc en hydratatie serum van (weet even de naam niet). Af en toe gebruik ik nu ook lotion en de peeling van Ordinary. Erg tevreden met de producten.

2 jaar geleden

Als je sinds jouw zwangerschap last hebt van deze klachten, dan komt dit door hormoondisbalans. Een crème of serum gaat je dan niet helpen. Wat altijd goed is, is je huid goed reinigen, nooit met vieze handen aan je gezicht en goed denken om het schoonmaken van je mobiele telefoon en kussensloop/beddengoed. Na je zwangerschap zal het dan wel weer goed trekken. The Ordinary is nu een bekend merk dus een beetje overhyped, een paar jaar terug was dat Paula’s Choice. The Ordinary bevat wel veel ingrediënten die worden afgeraden tijdens de zwangerschap, dus ik zou niet zomaar aan een product beginnen. Retinol en salicylzuur wordt bijvoorbeeld afgeraden tijdens de zwangerschap!

2 jaar geleden

Reactie op Keeley

Ik zou van de ordinary niacinamide + zinc kopen. Dit werkt echt perfect, ik ...
Zelfde hier! Je kunt het goed gebruiken in combi met een facewash met salycilzuur. Zweer daar al jaaaaaren bij!

2 jaar geleden

Ik gebruik ook al jaren alles van The ordinary; momenteel de lactaat acid (veilig in de zwangerschap) en de gewone dagcrème. Super spul voor goede prijs! Mijn huid werd er altijd snel rustig van, maar ik moet zeggen dat het nu tijdens de zwangerschap minder goed werkt. Waarschijnlijk grotendeels hormonaal en daar is lastig tegenop te smeren helaas.

2 jaar geleden

Salicylzuur 2% of lager is gewoon veilig om te gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik heb altijd die van Paula’s Choice. Van The Ordinary heb ik hyaluronzuur, ook heel fijn, ter hydratatie.