5 Reacties
茅茅n maand geleden
Hoi hoi. Wij zijn heel snel gestopt met de droom voeding. Denk al 2 maanden geleden. Dit omdat ze dus niet goed wakker werd en heel weinig dronk. We zijn het toen gewoon gaan proberen om te kijken wat ze gingen doen. Nou, ze werd gewoon dezelfde tijd de volgende ochtend wakker. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jullie ook zo gaat zijn. Als je nieuwsgierig bent, zou je het kunnen testen. Volg vooral je gevoel hierin. Ons kindje krijgt rond 7/8 uur borst, dan rond 11 uur 150+5, rond 3 uur borst, 5/6 uur 150+5 en dan half 8 laatste borstvoeding. Dus 3 keer borst en 2 keer kunst. Moet eerlijk zeggen dat die tijden echt een richtlijn zijn en dat het vaker anders loopt. Soms komen we in de knoei aan het einde van de dag en drinkt ze een voeding minder. Maar meestal wel 5 voedingsmomenten.
茅茅n maand geleden
Je kan het gewoon proberen. Is per kind heel verschillend. Ook hoeven de flessen niet leeg he! Je kleintje neemt wat het nodig heeft. Ter vergelijking mijn dochter drinkt gemiddeld 600ml per dag. We bieden 5x 150 aan, laat altijd veel staan. We mogen juigen als ze een keer 700ml haald. Met bijna 6 maand groeit ze er toch goed op. Wij bieden om 22u de laatste voeding aan, dan spaapt ze er wel beter op. Hebben ook geprobeerd om dat niet te doen maar dan komt ze s nachts.
Als je 180 flessen geeft dan zou je in principe aan 4 genoeg kunnen hebben en dan zou je de laatste voeding kunnen overslaan. Gewoon proberen zou ik zeggen
茅茅n maand geleden
Ik heb tot 3 maanden fles gegeven om 23:00. Toen ben
ik met groente begonnen en aangezien ze die goed at heb ik die late fles laten vallen. Ze moest even 2/3 dagen wennen aan dat ze 鈥榮 avonds geen fles meer kreeg maar daarna was het goed. Haar flessen schema is +- 07.00/08.00 - 12.00 - 16.00 - groente hap rond 18.00 - en 20:00 fles. Soms komt ze eerder voor de fles. Zoals nu helaas om 5.30, dan geef ik haar straks rond uurtje of 10.00 fruit zodat ze het volhoudt tot de fles van 12.00