Lieve mama's,
Onze oudste was en is een enorm makkelijke slaper. Die kon je als baby gewoon wegleggen zonder te wiegen of andere dingen toe te passen.
Onze jongste van nu 13 weken is best een redelijke slaper, maar komt soms moeilijk in slaap.
Ik ben zelf niet van allerlei trucjes toepassen, omdat je dat weer moet afbouwen later en daardoor ben ik gaan zoeken wat bij ons past en kwam ik uit op de Shush pat methode. Ik moest het eerst maar zien, dan geloofde ik pas dat het werkt. En ja hoor met deze methode heb ik de kleine elke keer zo in slaap.
Ik ben benieuwd of anderen deze methode ook al kennen en hoe zij het ervaren. En voor degenen die het niet kennen google het eens en kijk filmpjes ervan en probeer het vooral uit.
Hier een dame van 13 weken die ook een periode gehad heeft dat ze het echt op een gillen zetten bij het op bed brengen. Deze methode ook als tip gekregen en wat heeft dit een hoop goeds gebracht!! Nu kunnen we haar zonder deze methode op bed leggen en slaapt ze heerlijk!
Werkt bij ons totaal niet helaas😟. Ze heeft met name niks met het 'pat' de ...
Aah dat is jammer :( het is soms echt zoeken hé, dan werken sommige dingen bij een deel van de kinderen en bij een ander deel weer niet. Hopelijk vind je snel wat wel werkt bij jullie!