7 Reacties
één maand geleden
Toevallig zijn wij gisteren naar Italië gereden en dat ging super. Wij hebben de maxi-cosi en de Pearl 360 (vanaf 61 cm en volgens de verkoopster staat hier geen maximum tijd voor). Deze stoelen wisselden we een beetje af en zodra hij begon te piepen stopten we even, dronken koffie en speelden wat met hem. Wij zijn snachts vertrokken, wat fijn was, want hij sliep gelijk verder. Maar hebben daarentegen tot 22.00 uur gereden en overdag ging het ook meer dan prima!
één maand geleden
Wij zijn afgelopen zomer naar noord Italië in twee dagen gereden. In principe om de 1,5-2 uur gestopt voor drinken, verschonen en ook aandacht. Maar als de 2 uur voorbij waren en ze lag nog heerlijk te slapen, hebben we de tijd gerekt.
Wij hadden de maxicosi achter de passagiersstoel, niet helemaal handig als je als passagier naar achter wilt met je arm om ff het speentje terug te duwen 🫣 iets om over na te denken!
Daarnaast van die zonnedingen op de ramen tegen het felle inkomend licht . En de luiertas binne handbereik! 🤗
één maand geleden
Wij zijn naar Engeland gereden vorige week. Ik ben zelf achterin gaan zitten en dacht op momenten dat ze tegen de slaap vocht: kon ik haar nu maar even borstvoeding geven. Dus mijn tip: neem een flesje bv of kv mee, zodat je je kind wat kan kalmeren als er geen mogelijkheid is tot stoppen :)
één maand geleden
Wij gaan naar Spanje volgende week met onze dan 4 maanden ouden dochter. Willen 's avonds na de laatste voeding gaan rijden. Hebben de Cybex 'maxi cosi' die je bijna helemaal in ligstand kunt uittrekken dus dat gaan we doen en dan hopen we 's nachts een flinke klapper qua afstand te kunnen maken. We zien het wel :-)
één maand geleden
Wij gaan volgende week met de auto naar zuid frankrijk en zijn vorig jaar met onze toen 8mnd oude dochter naar spanje gereden, zorg iig dat je regelmatig stopt en even iets van een kleedje meehebt waar je de kleine lekker even kan laten rekken. Daarnaast zou mijn advies zijn dat je ruimte houd naast de kleine of dat je makkelijk bagage kan verplaatsen naar de passagiersstoel om ernaast te zitten mochten ze t toch moeilijk krijgen. Wij hebben hierom nu de indeling van de auto iets veranderd 🤪
één maand geleden
Reactie op LiefsVal
Heeft hij de hele nacht dan alsnog in auto doorgeslapen? Ons zoontje slaapt ...
Tot ongeveer 7.30 nog verder geslapen in de auto. Toen even gestopt, gedronken, gespeeld. Ook in de auto verder hem vermaken met leuke speeltjes aan de stoel en vervolgens sliep hij weer een flink blok. En zo telkens hetzelfde liedje. Alleen ‘s avonds van 20-22 was lastig