13 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Is denk ik per persoon verschillend die dat doet, mijn dochter slaapt dan h ...
Tsja, als je dochter lakentjes los trapt komt het bij mij over dat ze toch liever niet onder een lakentje ligt! Ik zou eens proberen met pyjama en slaapzakje zonder laken. Kijken hoe dat gaat. 馃槉
3 maanden geleden
Reactie op nautic
Misschien dan opmaken dat ze al hoog ligt?
Dit deden wij bij mijn oudste die ook altijd omhoog kroop. Zij kreeg dat ook voor elkaar bij het nunki lakentje haha. Sindsdien sliep ze altijd bovenin d'r bed. De regel van laag opmaken is alleen zodat ze niet onder het lakentje kunnen komen, maar dat kan natuurlijk niet met het nunki lakentje. Ideale oplossing vond ik!
3 maanden geleden
Deze tip is controversieel, heb ik gekregen in een zwangerschapscursus bij m'n oudste maar ik kan me niet meer herinneren of ik het zelf heb gedaan of niet. Doe je kindje een slaapzak aan, sla het voeteneind van de slaapzak om het voeteneind van het matras en zet het vast met een veiligheidsspeld aan de onderkant van het matras. Zo kan je kindje niet meer naar boven of naar beneden zakken of per ongeluk omrollen of kruipen. Heel stom, maar ik weet oprecht niet meer of ik dat met m'n oudste heb gedaan of niet. Zou zo maar kunnen.
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Kan dat niet? Ik vind het toch eng haha.. durf ook niet helemaal tot over d ...
Ik moet zeggen dat ik dat sowieso niet doe. Ze heeft bij ons de swaddle up aan en dan doe ik het nunki lakentje tot haar middel. Hier is het altijd goed gegaan en voelde het goed. Maar dat moet je natuurlijk zelf ontdekken of dat ook voor jou zo is 馃槉