11 Reacties
één maand geleden
Dit is zo herkenbaar! Onze baby heeft 1 nachtvoeding en ik denk wel zo 4 a 5 keer zn speen geven
Ik ben bsng dat het door de speen zou komen..
één maand geleden
Ja ik ben ook bang met de speen. Elke keer denk ik, even wachten maar ik wil ook niet dat ie wakkerde wordt/harder gaat huilen dus dan toch maar de speen en dan slaapt ie weer even verder.
Twijfel soms ook over wel/niet voeden. Eerst gad ik om 01.30 speen en voedde ik rond half 4 maar hij drinkt in de ochtend vaak slecht dan dus heb dat nu maar omgeruild.
één maand geleden
Hier hetzelfde verhaal, tweede helft van de nacht/tegen de ochtend is het ‘pet’ 🤭 dus helaas geen tips..
één maand geleden
Ligt hij bij jou op de kamer? Hier was het ook elke 1-2 uur wakker tot hij naar zijn eigen kamer ging. Zit nu steeds meer tijd tussen de voedingen. We hielden elkaar gewoon telkens wakker
één maand geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ligt hij bij jou op de kamer? Hier was het ook elke 1-2 uur wakker tot hij ...
Ja normaal wel, vanacht voor het eerst niet. Maar nu moest ik dus dezelfde tijden eruit alleen verder lopen helaas :p
één maand geleden
Reactie op Patricia_md
Ja normaal wel, vanacht voor het eerst niet. Maar nu moest ik dus dezelfde ...
Hier de eerste paar nachten ook nog niet veel verschil hoor, maar gaat elke dag stukje beter. Vannacht maar 2 nachtvoedingen gehad 🤞🏻. Heeft ook flinke papfles gehad gisteravond, zal ook mss geholpen hebben 🙈
één maand geleden
Hier hetzelfde. Een week geprobeerd zonder speen, maar dit had geen gewenst resultaat. Evenveel wakker en erg lastig in slaap te krijgen.
één maand geleden
Bij ons hielp warmer aankleden, love to dream slaapzak zodat ze zichzelf niet wakker maakt met der armpjes en een knuffeldoekje (die naar papa en mama ruikt).