14 Reacties

7 dagen geleden

Hier werkt natuurlijke shea butter als enigste juist wel goed!

7 dagen geleden

Reactie op Fi💜

Hier werkt natuurlijke shea butter als enigste juist wel goed!
Welke heb je? Ik heb die van de kruidvat

7 dagen geleden

Geen last meer gehad na het gebruiken van gezichts crème van naïf!

7 dagen geleden

Reactie op Bianca2221

Geen last meer gehad na het gebruiken van gezichts crème van naïf!
Welke gebruik je? Heb je een linkje

7 dagen geleden

Hier ook geen last meer sinds we deze van Naïf gebruiken (en nu 1+1 bij Kruidvat zie ik!)

7 dagen geleden

Frambozen zalf is helemaal natuurlijk! Mijn kleintje heeft eczeem en daarom moeten wij het goed vet houden vind hem heel fijn en heb het besteld bij ziltezusjes

7 dagen geleden

Indien je borstvoeding geeft. Wij doen restjes moedermelk in haar badjes. Werkt top. Gebruiken verder geen zeep. Ze gaat maar een keer per week in bad. Tussendoor doen we opfrissen met washandje. Bad en douche droogt namelijk ook uit

7 dagen geleden

Hier ook heel lang gehad. Gewoon smeren met de gezichtscreme van kruidvat merk! 2 euro ongeveer en werkt echt top. Ik heb zelf ook een tube aangeschaft voor mijn eigen gezicht als nachtcrème haha.

7 dagen geleden

Ik heb rijke huidolie van Zwitsal

7 dagen geleden

Reactie op qqww

Welke heb je? Ik heb die van de kruidvat
Een pot van glas van de natuurwinkel. Ik kan zo niet een plaatje vinden. Maar je moet echt de 100% hebben. Van de drogist is vaak met parfum (ook alle babymerken).

7 dagen geleden

Naast de producten van Naif en Weleda hebben we ook Lanette crème (gewoon Etos eigen merk) en deze werkt echt goed voor de zeer droge schrale huid. https://www.etos.nl/producten/etos-lanette-creme-100-gr-120211654.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gbraid=0AAAAACfj46wWjnckb17h2tZGOqfztJ7N5&gclid=EAIaIQobChMI2eL_4KipiQMVF7KDBx3iRSXsEAQYAiABEgLuwvD_BwE

6 dagen geleden

Hi, Wij gebruiken deze crème van Dr Leenart voor de droge wangetjes. Werkt hier prima. https://www.kruidvat.nl/drs-leenarts/drs-leenarts-droge-huid-baby-zalf/p/5766713 Drs Leenarts Droge Huid Baby Zalf

6 dagen geleden

Beetje melk:)

6 dagen geleden

Gezichtscreme van Weleda als basis. En anders de alles in een balsem van Weleda voor de schrale plekken. Werkt hier top