8 Reacties

3 maanden geleden

Waar drinkt ze nu uit? Je zou een Difrax of dr Browns fles met de Difraxspeen ‘slow flow’ (te koop bij Etos) kunnen proberen.

3 maanden geleden

Reactie op Lace

Waar drinkt ze nu uit? Je zou een Difrax of dr Browns fles met de Difraxspe ...
Deze is dat: https://www.etos.nl/producten/difrax-flessenspeen-dental-plat-small-120631421.html

3 maanden geleden

Reactie op Lace

Waar drinkt ze nu uit? Je zou een Difrax of dr Browns fles met de Difraxspe ...
Ze drinkt voornamelijk uit de borst maar ook regelmatig uit de fles. Ze heeft een avent fles met speen 0

3 maanden geleden

Reactie op Amber xo

Ze drinkt voornamelijk uit de borst maar ook regelmatig uit de fles. Ze hee ...
Hier ook borstvoeding en veel lucht mee slikken met avent. Lansinoh flesjes veel minder last van en heeft hij ook sterke voorkeur naar. Lijkt ook bij veel babys die borstvoeding krijgen een favoriet te zijn. Wij gebruiken een maat S speen

3 maanden geleden

Hier ook borstvoeding en wij hebben eerst flessen van Avent geprobeerd, maar daar had onze dochter wat moeite mee. Nu gebruiken we Lansinoh flessen. Eerst met de S-speen, maar dan had ze haar fles veel te snel leeg en kreeg ze veel krampjes. Nu gebruiken we de XS-speen en gaat het drinken uit de fles echt heel goed.

3 maanden geleden

Reactie op Amber xo

Ze drinkt voornamelijk uit de borst maar ook regelmatig uit de fles. Ze hee ...
O ik dacht op basis van je bericht dat ze kv kreeg. Mijn dochtertje doet het naast de bv goed op de dr brown’s met p-speen. Mijn oudste kreeg kv en daar werkte die slow flow speen heel fijn toen hij moeite had.

3 maanden geleden

Bij mij werkt het om haar bovenlip op te tillen en er goed om heen te doen, of te draaien met de fles. Anders ook veel smak geluiden

3 maanden geleden

Reactie op MomOfTwo94

Hier ook borstvoeding en wij hebben eerst flessen van Avent geprobeerd, maa ...
Goede tip! Heb deze fles nu besteld, ben benieuwd