Vorige week heeft mijn kleine de vaccinaties gehad. Hij was hier erg door ontregeld en had veel troost nodig. Nu voelt ie zich weer helemaal de oude alleen omdat ik voeige week hem veel heb gewiegd en bij me heb gehad wil hij dit nu bij ieder slaapje weer…
Hij kan nu nergens z’n slaap pakken zonder in m’n armen te liggen.
Vanmiddag enorm gekrijs in de wandelwagen en de seconde dat ik hem had opgepakt was hij weer stil… hij is nu 14 weken. Heeft iemand de gouden tip?
Hoe slaapt hij over het algemeen? Want ik herken t huilen en oppakken ook van mij dochter en die zit in de slaapregressie. Dan kan t zijn dat hij gewoon net iets meer hulp nodig heeft om inslaap te komen
Hoe slaapt hij over het algemeen? Want ik herken t huilen en oppakken ook v ...
Zit je hier nog in of ben je er al uit? Ik krijg m nog steeds met geen mogelijkheid overdag zelfstandig in slaap… in de avond wel maar dan wordt ie ook vaker wakker
Zit je hier nog in of ben je er al uit? Ik krijg m nog steeds met geen moge ...
Ze valt wel weer zelfstandig in slaap. Alleen wel ‘s avonds na 45 min regelmatig huilend wakker. Knuffelen haar dan even en dan leggen we haar weer terug.
Dit blijven we herhalen tot ze rustig blijft liggen. Maar ze probeert nu in bed de hele tijd te rollen, dus soms laat ik haar ook gewoon even gaan