6 Reacties

9 dagen geleden

Wij gaan een nachtje naar hotel toe, geen idee of dat gaat helpen of niet. En anders probeer ik maar te denken het is maar 1 nachtje. En bereid ik mezelf op het ergste voor (geen slaap) en dan kan het hopelijk altijd mee vallen.

9 dagen geleden

Bij mijn oudste het 1e jaar was het een drama. Maar in die periode sliep hij sws moeilijk ergens anders en lieten wij nu net bij vrienden zijn. Ik ben om 11 uur met hem naar huis gereden en we hebben toen beide door het vuurwerk moment heen geslapen 😅. Vorige jaar met de oudste gewoon op voorbereid: slaapt hij, dan is het mooi meegenomen. Slaapt hij niet, dan ga ik de strijd ook niet aan. Uiteindelijk heeft hij gewoon van 7 tot 7 doorgeslapen 😅. Dit jaar met de baby wel expres thuis met vrienden. Maar sta er nu relaxter in. Slaapt hij niet, dan slaapt hij niet. Net zoals de oudste. Ik ga mijn avond er niet meer om laten verpesten. Mijn grootste tip is vooral: ga de strijd niet aan en laat het los. Anders ben je de hele avond gestressed

9 dagen geleden

Toen de oudste een baby was op dat moment (toen 2 maanden oud) was hij tot 1 uur in de nacht wakker. De nacht zelf was geen probleem. Vorig jaar zijn we gewoon lekker thuis gebleven en heeft hij gewoon doorgeslapen ondanks de klappen. Dit jaar gaan we even zien wat de jongste gaat doen. Ik verwacht weinig van de oudste eigenlijk. Ik vond het wel fijn om gewoon lekker thuis te zijn. De jongste heeft er nogal moeite mee om in slaap te vallen ergens anders en dan thuis weer verder te moeten slapen

9 dagen geleden

Onze oudste sliep er de afgelopen twee jaar zo doorheen. De eerste keer was hij 1,5 maanden oud en heeft hij de hele avond bij ons in de woonkamer geslapen. Vorig jaar sliep hij op zijn kamer met white noise op en hij heeft er weer gewoon door geslapen. Wij vieren het altijd rustig bij ons thuis met een bevriend koppel, dan kunnen de kinderen lekker in hun eigen bedje slapen. Dit jaar doen wij bij beide kinderen dus ook gewoon white noise op tegen de knallen van het vuurwerk en dan zien we wel wat het geeft.

9 dagen geleden

Wij gaan om 21:00 uur te bed en hopen op t beste qua doorslapen 😆🤣

9 dagen geleden

We brengen hem naar mijn schoonouders en gaan zelf weer eens feesten 🥳