6 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees even mee. Zelf volg ik vooral gewoon mijn eigen normale routine en laat mijn hond 4x per dag uit. Mijn kleintje neem ik altijd mee.. maar heb maar haar nog geen routine. Ik doe alles op verzoek, voeding en slaapjes

4 maanden geleden

Gaat je hond op vaste tijden uit dan? Hier bouw ik het uitlaten om een slaapje heen, niet andersom. Lijkt mij een stuk makkelijker😉

4 maanden geleden

Hier ook! De 1e ronde doet mijn man sochtends voor het werk om 6.00 zodat ik rustig kan opstarten met 1 van bijna 2 jaar en de ander 8 weken. Dan ga ik voor de lunch, dus dan kunnen ze tussen de middag beide na bed. Voor het avond eten ook met Kids. Baby doet 1 slaapje in bed en dat is het middagslaapje. En de laatste ronde doet 1 van ons voor dat we zelf na bed gaan, en als ik alleen ben dan loop ik na het dichtstbijzijnde veldje voor de laatste plas. 1 slaapje in bed, dit omdat ik het ook belangrijk vind dat de baby op andere plekken slaapt. Anders kan ik ook nooit weg met andere zoontje

4 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Gaat je hond op vaste tijden uit dan? Hier bouw ik het uitlaten om een slaa ...
Ja de hond was er eerder dan de baby en die staat stipt op onze vaste tijden voor mijn neus met haar riem haha , gewoonte dier ;)

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem262001

Hier ook! De 1e ronde doet mijn man sochtends voor het werk om 6.00 zodat ...
Ja hier moet ik denk toch ook naar toe. Doe altijd het voor de lunch rondje inderdaad met wagen en daar slaapt ze dan in. Alleen die boor het eten vind is lastig. Dan komt er inderdaad 1 middag slaapje maar in haar bed

4 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Ja hier moet ik denk toch ook naar toe. Doe altijd het voor de lunch rondje ...
Ja klopt, anders geen doen mocht je alle slaapjes in bed willen.