5 Reacties
3 maanden geleden
Ik zou zeggen gewoon een keer proberen. Onze dochter doet sinds kort alle dutjes in haar eigen bed en die halen we er ook tussen 22:00 en 23:00 uur uit voor een laatste fles. Soms wordt ze wakker, soms niet. Maar ze valt altijd snel weer in slaap 's avonds en slaapt daarna ook lekker door tot 6 a 7 uur.
3 maanden geleden
Onze dochter heeft de voeding vanaf week 8 overgeslagen van 2200 en ik heb haar nooit wakker gemaakt. Ze is zelf gaan rekken met die tijden.. nu is het zelfs soms vliegen om haar om 1930 in bed te rijgen omdat ze einde van de dag kapot is...is wel nog beetje wisselend wanneer ze zich meld in de ochtend. Soms is er 0600, soms 0500, en van de week een keer om 03030. Daarn slaapt ze weer. Ik ben vooral haar gaan volgen
3 maanden geleden
Hier leg ik mijn kindje sinds 2,5 maand om 19:00 in bed zonder droomvoeding
Nu is het wel eens voorgekomen dat ze later naar bed ging omdat we ergens waren eten ofzo en ik haar later ook nog een extra flesje gaf rond 22:00.
Maar het maakte niets uit. Ze wordt 6 uur wakker ongeacht hoe laat ze naar bed gaat en of ze nog laat een fles heeft gekregen of niet.
Dus misschien kan je gewoon gaan proberen hem direct in zijn eigen bedje te leggen en niet meer wakker te maken? Snap wel dat dat spannend is omdat je natuurlijk het fijne ritme niet wilt verpesten. Maar vind het zelf lekker om niet tot 23:00 wakker te hoeven blijven
3 maanden geleden
Hier krijgt hij tussen 18:00/18:30 zijn fles op zijn kamer, met ruis, slaapzak aan in een donkere kamer. Dan boeren en in slaap licht wiegen, dat hij helemaal zen/rustig is. Dan slaapt hij rond 19:00/19:30. Ik maak hem voor dat ik zelf naar bed ga tussen 22:00/22:30 wakker voor een fles, verschonen in zijn bedje en drinken op schoot in zijn slaapzak. Hij heeft eigenlijk de hele tijd zijn oogjes wel dicht. Hij drinkt de fles vaak wel helemaal op. Hij komt dan nog 1x in de nacht zelf en 07:00 weer zijn ochtend fles. Doordat hij goed in de avond/nacht in zijn bed slaapt, slaapt hij overdag ook aantal slaapjes in zijn eigen bed. Succes!