9 Reacties

4 maanden geleden

Op de buik laten slapen (onder toezicht)🤗

4 maanden geleden

T enige wat hier helpt is veel vasthouden/ draagzak en white noise zodat hij rustig word. Hazenslaapjes passen wel bij de leeftijd. Inbakeren moest onze man eerst niks van hebben maar later vond hij het af en toe toch wel prettig. Het is en blijft zoeken!

4 maanden geleden

Reactie op BB1121

Op de buik laten slapen (onder toezicht)🤗
Klopt idd dat wil ze idd wel. Alleen is mijn vriend heel erg bang dat ik te diep in slaap val met alle gevolgen 😅 Ze wil het alleen op mijn verder niet

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

T enige wat hier helpt is veel vasthouden/ draagzak en white noise zodat hi ...
White noise werkt helaas niet bij de kleine meid. We bakeren nu 3 weken in maar tot op heden enkel in de nacht overdag huilt ze heel hard hoe lang we het ook proberen 🤔

4 maanden geleden

Mijn zoontje is ook erg onrustig. Veel met handen en benen bewegen en houd zich zekf zo wakker. Vorige week heb ik hem slapend op z'n buik gelegd en hij heeft 4 uur lang geslapen. Hij ligt zins dien op z'n buik

4 maanden geleden

Reactie op JoyceM2411

Mijn zoontje is ook erg onrustig. Veel met handen en benen bewegen en houd ...
Hoe oud is jouw zoontje? Onze dochter kan zich nog niet terug draaien dus enkel op mijn buik is een optie. Ze is pas 7 weken

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

White noise werkt helaas niet bij de kleine meid. We bakeren nu 3 weken in ...
Jammer.. je hebt ook van die half inbaker slaapzakjes, soort tussenweg.

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

White noise werkt helaas niet bij de kleine meid. We bakeren nu 3 weken in ...
Ze zeggen wel dat inbakeren nog beter helpt als je het bij elkaar slaapje toe past zodat het gaat 'wennen'. Ik kreeg dit nog als tip mee van het cb. Wellicht te proberen https://www.cyberpoli.nl/huilbaby/

4 maanden geleden

En een swaddle up slaapzak? Natuurlijke slaaphouding en ze kunnen nog wel op de vuistjes sabbelen zeg maar, maar wel wst beperkter in bewegingsvrijheid.