12 Reacties
17 dagen geleden
Mijn zoontje was 2 weken geleden verkouden toen hij 4 maand was. Ik heb wel een ui onder z’n bed gedaan en dit hielp echt. Boven verdieping stonk helaas wel maarja dat is niet anders 🥲 ik weet niet hoe oud je kindje is anders kan je kijken naar luuf. Verkrijgbaar bij kruitvat etc. Is geloof ik wel vanaf 6 maand
16 dagen geleden
Hier ook eentje die sinds de opvang is ze eigenlijk constant verkouden. Nu ook hele vervelende hoest erbij. Ik heb ook zoutoplossing neusspray dan komt het goed los en niezen ze het eruit. Ui heb ik nog niet geprobeerd.
Lastig voor die kleintjes he. Zij is 5 maanden
15 dagen geleden
Wij hebben wel vaak een ui naast het bed. Lijkt wel te helpen (het wordt dan iig niet erger).
We hadden afgelopen nacht de co sleeper een stuk hoger gezet zodat ze niet plat ligt. En we leggen haar op der zij.
Vraagje over de mondose zoutoplossing...kan het zijn dat ze een deel van die zoutoplossing doorslikken? Lijkt me niet heel fijn/gezond..
15 dagen geleden
Reactie op Saar1705
Wij hebben wel vaak een ui naast het bed. Lijkt wel te helpen (het wordt da ...
Lees veel ‘succes verhalen’ over de ui.. denk dat ik er toch maar aan moet geloven haha.
Ik heb wel het idee dat hij wat van de zoutoplossing doorslikt idd, daar kan je ook niet omheen. Ik had nagevraagd toen ik bij het ziekenhuis was, en zij spoelen zelf ook neusjes door met zoutoplossing als het echt helemaal vast zit. Ik denk dus dat het niet heel veel kwaad kan. Het is ook maar een kleine hoeveelheid.
15 dagen geleden
Bedje inderdaad wat schuin zetten, een uitje, zoutoplossing en daarna eventueel leegzuigen. De douche warm aanzetten en gewoon samen in de badkamer gaan zitten. Van het stoom gaat het vaak ook al lopen. Vanaf 6 maandjes luuv. Kun je ook onder de voetjes smeren en dan sokjes aan.
Het is wel echt sneu! Maar zo bouwen ze wel goede weerstand op. Het eerste jaar is helaas veel ziek zijn 😔
15 dagen geleden
Reactie op atvvo
Pff opvang gaf ook al aan dat het zo maar zou kunnen dat hij tot eind het j ...
Ja die van ons hoest nu ook bes wel, maak me daar op dit moment meer zorgen over