13 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een luchtbevochtiger op de kamer staan. Werkt fantastisch. En na de zwangerschap kan je die lekker op de kamer van de kleine zetten als ze verkouden zijn, dat doet ook altijd wonderen
2 jaar geleden
Reactie op 010203
Je mag gewoon neuspray gebruiken volgens de normale gebruiksaanwijzing 😊
Ja maar neusspray gebruik ik ook eigenlijk niet buiten mijn zwangerschap. Vind ik zo vies 😳 En heb altijd het idee dat het met neusspray erger wordt bij mij..
2 jaar geleden
Ik heb een luchtbevochtiger op de kamer staan. Werkt fantastisch. En na de ...
Welke heb jij? En hoor je die ?
2 jaar geleden
Reactie op KleineFreek24
Welke heb jij? En hoor je die ?
Wij hebben een duux mini beam. Je hoort hem vrijwel niet. Op mijn zoontjes kamer staat een caremaxx (al heel oud, overgenomen van stiefmoeder) en die hoor je meer.
2 jaar geleden
Warm douchen voor het slapen gaan, neusgat 1 voor 1 leeg snuiten.
Wat ook helpt is als 1 neusgat dicht zit, om dan juist op de andere kant te gaan liggen zodat het ‘dichte’ neusgat boven ligt. Als het goed is gaat het dan doorlopen!
Verder geen tips, ik heb zelf tot nu toe geen medicatie gebruikt voor m’n neus.
2 jaar geleden
Ik heb Toco - Tholin en de Vicks inhaler stick gehaald. Hopelijk helpt dat! Toco Tholin schijnt echt als een tierelier te werken als je dit een beetje op een doekje doet bijvoorbeeld!
2 jaar geleden
ik gebruik als.ik echt niet kan slapen door een dichte neus Neusspray met xylometazoline wel de 2 tot 12 jaar kinderversie het helpt me in iedergeval om in slaap te vallen maar ik gebruik die alleen snachfs niet over dag overdag zoutoplossing spray en ik heb een neusdouche gekocht werkt ook wel fijn.
maar de Neusspray met xylometazoline mag je niet lang gebruiken