5 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben een (2e hands) abc design zoom duo. Vindt het echt een top ding voor baby van 11 weken en peuter van 2 jaar. Wat ik zo bij baby dump zie is dat maximum gewicht 44kg is, dus lijkt mij dat ze dan bedoelen 22kg per kind? Je kan de buggy opzetstukken ook op verschillende manieren erop zetten wat ik wel fijn vind, dan kunnen ze straks ook gezellig naar elkaar toe zitten
2 maanden geleden
Wij hebben afgelopen week een fietskar gekocht waarmee je ook kunt (hard-)lopen. Vandaag de hond uitgelaten met de fietskar zodat de meiden (2 jaar en 2 maanden en 3 maand oud) niet nat zouden worden en dit was eigenlijk best wel ideaal. Misschien is zoiets ook wel een optie ;) wij hebben er een soort van baby hangstoelje in voor de jongste.
2 maanden geleden
Wij hebben vrijwel dezelfde situatie; zoontje van bijna 2 en ook rond 16kg, en baby van nu 3 maanden. De oudste loopt best graag zelf, maar ik ben eerder bang dat hij wegloopt en wil exact om dezelfde redenen als jij geen meerijplankje :) wij hebben sinds enkele weken de Bebeconfort Teamy duo buggy voor de kleinere afstanden. Hij is niet mega comfortabel maar voor korte stukjes helemaal prima. De oudste zit voorin, de baby ligt plat achterin. We leggen daar nog een babynestje in voor comfort. Hij klapt relatief klein op (blijft een duobuggy dus lomp, maar hij past opgeklapt wel in onze kofferbak en gang). Rechtdoor loopt hij top, bochten zijn een uitdaging; ofwel goed je armspieren gebruiken, of even de achterkant optillen en dan 90 graden verderop weer neerzetten (het deel met de baby is toch licht). Gezien de bescheiden prijs vinden wij hem zeker de moeite waard!