11 Reacties
één maand geleden
Ik lees even mee!
Mijn meisje van 4 maanden past er ook echt niet meer in. Ligt met haar voeten tegen de onderkant en hoofd tegen de bovenkant. Ze was met 3 maanden 63 cm dus ik verwacht nu weer paar centimeter er bij!
Ik geloof dat als je zit gedeelte redelijk plat kan dat ze daar ook in mogen ! En anders maxicosi
één maand geleden
Advies is om pas over te gaan op de zitbak wanneer ze zelfstandig kunnen zitten. Ook zodat ze de bewegingen goed op kunnen vangen met hun nek, en dat ze niet vervelend wegzakken in het stoeltje. Een doorgezakte zithouding is niet fijn voor de rug en heupen. Hier ook eentje die bijna niet meer past. 🤣
één maand geleden
Kinderfysiotherapeut zei dat die van ons wel in de zitting mocht, als hij maar zoveel mogelijk plat gezet kan worden. Dat kan bij onze Bugaboo, dus prima. Hij vindt het ook veel leuker, kan meer zien nu.
één maand geleden
Ik heb van deryan een kinderbuggy gekocht waar een baby ook in kan ivm kantelen
Wat een TOP ding! Hij kan ook veel meer zien en heeft meer ruimte
En het is zoooooveeel compacter.
één maand geleden
Ja hier dezelfde struggle. We gaan morgen een dagje naar de dierentuin met de familie. Hij is morgen precies 4 maanden oud, 68 cm en is druk bezig met omrollen van zijn rug naar buik. Ik ben bang dat hele dag in de bak een gefrustreerd kind gaat opleveren. Hij wil alles zien en omrollen gaat hem niet lukken in de (bijna te krappe) bak. Ergens vind ik hem ook weer te jong voor het zitje, die overigens wel helemaal plat kan (Joolz Day5).
één maand geleden
Reactie op carmenflower
Ik heb van deryan een kinderbuggy gekocht waar een baby ook in kan ivm kant ...
Mag ik vragen welke jullie hebben?
één maand geleden
Die van ons paste er ook niet meer in en hebben we sinds vandaag in de buggy, helemaal plat. Hij vond het geweldig, zijn een paar uur wezen wandelen en zat constant te ‘ohhhh’ en ‘ahhh’-en omdat hij nu zo veel kan zien. Zo schattig ☺️
één maand geleden
Probleem wat ook wiij veel in de omgeving hoorden! Speciaal daar om ook (volgensmij) een kinderwagen met grote bak uitgezocht. Ons kindje is 4 maanden en zat bij het laatste meten ook op 68 cm.. zal inmiddels dus wel langer zijn al 🥲 wat je hier wel veel ziet zijn mensen die er wel al een zitbak van hebben gemaakt maar dan helemaal plat.. wij zelf hebben soms een extra kussen mee zodat hij tummytime kan doen en boven de bak kan uit zien of doen hem in de draagzak als het geduld op is. 😊 Hoop dat je een goede oplossing voor jullie vindt ♥️