30 Reacties
24 dagen geleden
Nu 5 weken aan de gang en laatste week is meest heftig. Hij sliep voorheen alle nachten door vanaf dat hij 3 weken oud was van 23u tot 7u in eigen bedje.Nu wordt hij meerdere keren huilend wakker en de laatste week zijn we uren met hem bezig om hem rustig te krijgen. Vannacht bijv van 1 tot 6u. Echt heel frustrerend voor hem en ons. Is niet elke nacht zo erg, maar deze nachten zijn er ook helaas bij. Hopen dat het snel overgaat. Afgelopen vrijdag sliep hij ineens wel de nacht weer door van 19u tot 6.15....
24 dagen geleden
Reactie op JJ010624
Hopen dat het snel voorbij gaat! Maar hoeveel weken is jullie zoontje?
Hoop ik ook! Uh🙈 geen idee. 4 maanden geweest (26/5)
24 dagen geleden
Hier ook al zo'n 3 weken bezig. Hij is 19 weken aankomende vrijdag 20 week. Sliep ook eerst door elke nacht is hij stipt om 4uur wakker. Vannacht was het half 2 al...
Geven jullie je babys ook allemaal de fles? Of wat doen jullie? Ons zoontje is niet huilerig ofzo maar gewoon wakker.
24 dagen geleden
Is wat ik nu meemaak ook de slaapregressie? Ik dacht dat we het achter de rug hadden. Mijn zoontje wordt om de uur zowat huilend wakker en slaapt overdag maar een uurtje in totaal. Sinds een paar dagen is het extreem, terwijl we tot afgelopen week nog relatief rustige nachten hadden. Ik vind het zwaar en zit er doorheen.. Succes allemaal.
23 dagen geleden
Reactie op Leena93
Worden jullie kindjes ook aldoor huilend wakker?
Yes, krijsend als een varken naar de slacht
23 dagen geleden
Reactie op inge42
Nou hier 5,5 maand en het word alleen maar erger lijkt wel 😂
😭