3 Reacties
één maand geleden
Ik lees mee!
Toevallig heb ik donderdag een afspraak bij de huisarts om precies dit te bespreken. Ik heb zelf geen pijn, maar ik merk dat mijn nek wat opgezwollen aanvoelt en ik ben in korte tijd een paar kilo aangekomen, terwijl ik juist heel erg op mijn voeding let. Iedereen om me heen zegt dat ik geduldig moet zijn, want mijn lichaam moet nog ontzwangeren. Maar ik weet het niet helemaal… Iets zegt me dat ik het toch beter even moet laten controleren.
één maand geleden
Een vriendin van mij heeft dit gehad. Zij merkte het ook aan extreem langzaam gewichtsverlies en zelfs weer aankomen in combinatie met extreme moeheid. Zij heeft met een heel streng uitsluitseldieet zelf haar schildklier weer onder controle gekregen maar dat was wel een traject van meer dan een half jaar en echt ijzeren discipline. Inmiddels zijn haar waarden weer normaal en kan ze vrijwel alles weer normaal eten.
één maand geleden
Mijn moeder heeft het gekregen na haar 2e bevalling. Is helaas blijvend gebleven en ze is nu in de overgang dus slecht onder controle ervan te krijgen