26 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik ga morgen ook met verlof en ik heb net taarten gehaald bij de bakker. Is altijd goed!

2 jaar geleden

Ik ga een tasje maken voor mijn 2 collega’s met wat lekkere snacks en wat dingetjes voor op het kantoor zoals een stressballetje etc. ☺️

2 jaar geleden

Ik ben door mijn collega's mee uit lunchen genomen, dus ik ga zelf niks meer doen. Vrijdag is mijn laatste dag en dan zijn er sowieso ook maar heel weinig mensen aanwezig

2 jaar geleden

Jaa ik ga lekker borrelen op mijn laatste vrijdag. Cliënten krijgen cake met muisjes denk ik.

2 jaar geleden

Ik geef niets, maar dat heeft misschien ook wel mee te maken met de omvang van collega's (circa 60😅). Ben wel van plan in mn verlof na geboorte langs te gaan en dan neem ik wel wat lekkers mee!

2 jaar geleden

Ik ga roze koeken halen, die deel ik dan uit bij de vergadering 😄

2 jaar geleden

Ik heb zakjes popcorn met een sticker "ready to pop" gemaakt😊

2 jaar geleden

Ik heb Rocky road gemaakt met spekjes, chocola, zoute pepsels en biscuit. Was erg lekker!

2 jaar geleden

Ik heb ongeveer 80 collega’s (die in diensten werken, dus niet allemaal op één dag), dus ik wilde gewoon chocolaatjes kopen met muisjes erop (kant en klaar bij de chocolade winkel) en die in de keuken zetten met een briefje erbij!

2 jaar geleden

Ik heb ongeveer 80 collega’s (die in diensten werken, dus niet allemaal op ...
Ze hebben ook flikken van de Hema. Die heb ik getrakteerd toen ik het ze wou vertellen dat ik zwanger was

2 jaar geleden

Ook hier voor verschillende ploegen getrakteerd. Elke keer gezorgd dat er een nieuwe/verse was! Werk viel mee en kan nog redelijk lang bewaren.

2 jaar geleden

Reactie op Michelleee28

Ze hebben ook flikken van de Hema. Die heb ik getrakteerd toen ik het ze wo ...
Goede tip dank je!! Stuk goedkoper dan chocolade winkel 😉

2 jaar geleden

Reactie op Fynnie2022

Wat ontzettend leuk!!🩷

2 jaar geleden

Ik had bij vorige kitkats met i have a break you have a kitkat

2 jaar geleden

Reactie op Fynnie2022

Wat leuk! Waar zijn de stickers van?

2 jaar geleden

Reactie op lcupedo

Wat leuk! Waar zijn de stickers van?
Gewoon zelf geprint met dubbelzijdig tape op de achterkant! 😊

2 jaar geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en BSO en heb dit gemaakt voor de kinderen. Voor de collega’s neem ik taart mee!

2 jaar geleden

Wat een ontzettend leuke ideeën hier allemaal! Ik was ook al een beetje aan het kijken (volgende week laatste dag) Denk dat het van die chocozoenen gaan worden met roze en blauwe muisjes erop. (veel collega's en dit valt mee qua hoeveelheid werk denk ik ;-)

2 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt. Ik werk in de zorg, dus zet een doos neer dat ze het zelf kunnen pakken

2 jaar geleden

Mijn leidinggevende heeft taart meegenomen vandaag. Dus ik ben blij dat ik zelf niks heb gedaan 😂