39 Reacties

9 maanden geleden

Wij gaan dit maken als traktatie, en dan nog wat voor de leidsters bedenken. Onze dochter zit op de Goudvisjes, dus vonden dit wel een heel leuk idee!

9 maanden geleden

Wij doen kleine bellenblaasjes van de Hema en een knijpfruitje in een zakje

9 maanden geleden

Reactie op nicolen95

Wij gaan dit maken als traktatie, en dan nog wat voor de leidsters bedenken ...
Heel leuk!

9 maanden geleden

Ik heb dit : mini boekje Woezel en Pip + bellenblaasje + koekje in een zakje met wat confetti en een sticker er op met ‘Faye 1 jaar’

9 maanden geleden

Ook in deze kleur

9 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ook in deze kleur
Ik heb iets soortgelijks. Ook een uitdeelboekje en een doosje rozijntjes 😊 in een leuk zakje, wat confetti erbij en even een nijntje voor erop knutselen

9 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ook in deze kleur
Mag ik vragen waar je zon naam sticker hebt laten maken? 😊

9 maanden geleden

Reactie op Chantal2023

Mag ik vragen waar je zon naam sticker hebt laten maken? 😊
Via bol! https://www.bol.com/nl/nl/p/traktatie-stickers-met-naam-en-leeftijd-bunny-gepersonaliseerd-sluitstickers-kinderfeest-traktatie-uitdelen-uitdeeltraktatie-traktatiestickers-pimp-studio/9300000159107979/ Als je besteld hebt (je hebt verschillende stickers waar je uit kan kiezen op bol zelf!) moet je haar mailen met de naam en leeftijd en dan maakt ze ze. Ik had ze binnen 2 dagen in huis en betaalde geen verzendkosten omdat het via bol was 🥰

9 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ook in deze kleur
Lieve sticker. Hoe spreek je de naam van jouw dochter uit?

9 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Lieve sticker. Hoe spreek je de naam van jouw dochter uit?
Als ‘fee’ 🥰

9 maanden geleden

Hebben jullie ook al ideeën voor wat jullie de leidsters geven?

9 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Wij geven gewoon 1 doos merci voor beiden leidsters (staan er 2 altijd). Wij zijn niet zo tevreden dus meer krijgen ze ook niet 😝😝

9 maanden geleden

Op onze kinderopvang is het beleid dat er niet uitgedeeld mag worden. Ik vind het zooo jammer!

9 maanden geleden

Reactie op denies95

Op onze kinderopvang is het beleid dat er niet uitgedeeld mag worden. Ik vi ...
Oh echt haha. Ik had dat wel fijn gevonden eigenlijk. Ben er zelf niet zo van, maar goed doe maar mee :p

9 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Ik heb bij de oudste de leidsters nooit wat gegeven buiten de verjaardag van de leidsters zelf om

9 maanden geleden

-edit mod Eliza- reactie weggehaald, reclame

9 maanden geleden

Ik zat hier aan te denken

9 maanden geleden

Ik heb papieren feesthoedjes gedaan met zijn naam en 1 jaar er op, met het elastiekje van het hoedje heb ik er een uitdeelboekje onder geknoopt. Voor de leidsters heb ik macarons van de bakker meegenomen.

9 maanden geleden

Kleine uitdeelboekjes van Little Dutch! 10 voor €10. Ik doe er een folietje en strikje omheen en klaar :)

9 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Niks? Ze krijgen met dag van de pedagogische medewerker iets, heb vorig jaar dubai bonbons gedaan en met kerst een doos merci. Met verjaardag van mijn dochter niets, is op de basisschool toch ook niet? Tenminste niet toen ik klein was..