18 Reacties
één maand geleden
Wij hebben traphekjes van fenss. Op de benedenverdieping zit er een deur voor de trap dus daar geen hekje. Op de eerste verdieping 2 hekjes, (1 bovenaan de trap en 1 onderaan de zoldertrap) en op zolder nog een hekje bovenaan de trap.
één maand geleden
Reactie op mama2kindjes
Wij hebben traphekjes van fenss. Op de benedenverdieping zit er een deur vo ...
Jaa wij hebben idd ook 2 trappen, denk dat ik het helemaal beneden bij de woonkamer deur doe ipv de trap , kan hij ook niet de voordeur uit 😅 ik zal even kijken naar het merk !
één maand geleden
Wij hebben zwarte van fenss, zowel boven als onderaan te trap. Maar de trap staat ook in de woonkamer. Met een gang en deur had ik denk ik onder niet gedaan. Moet zeggen dat ze voor de peuter (2, 3 maanden) momenteel al niet meer dicht staan. Maar zeker in de klimfase (hadden wij van 8m tot 1,5 jaar) was het echt nodig
één maand geleden
Wij hebben ook van Fenss!
https://www.prenatal.nl/thuis/traphekjes/fenss-safetydoor-schroefhek-metaal-verstelbaar-4438256.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=06.%20Pmax%20-%20NB%20-%20Midden%20score%20-%20Shopping%20Only&utm_id=21564531526&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwxsm3BhDrARIsAMtVz6NVgckp31cxt4dds-6bgoPszTpejOmy2FQnxH7TrscRchDnqTVuyCYaAoSpEALw_wcB
één maand geleden
Wij hebben ze bij prenatal gehaald, van noma volgens mij. In de woonkamer zit een deur naar de trap, daar dus geen hekje. Bovenaan de trap wel. Trap naar zolder zit beneden ook een deur voor, dus geen hekje. Bovenaan wel een hekje. Onze oudste van 2 jaar en 3 maanden kan goed zelf traplopen maar hebben de hekjes nog steeds dicht. Hij is soms nogal onhandig dus ben ik bang dat ie een keer z'n evenwicht verliest en van de trap valt. Hij kan gewoon tegen deze hekjes aanleunen/duwen, ze zitten stevig vast.
Peuter krijgt ze overigens ook nog niet open, het sluitingsmechanisme is wel wat lastiger vind ik. Voor de kinderen alleen maar fijn, voor mij was het wel even wennen.
Als we in de woonkamer trouwens geen deur hadden gehad had ik daar ook een traphekje geplaatst. Kinderen zijn snel en naar boven klimmen hebben ze vaak snel door. Dan moet je continue toezicht houden of kind in de box zetten als je even naar de wc moet o.i.d. en geen traphekje hebt.
één maand geleden
Reactie op Lisa1320
Wij hebben ze bij prenatal gehaald, van noma volgens mij. In de woonkamer z ...
Jaa wij hebben wel een deur bij de woonkamer zitten maar onze dochter maakte met 1 jaar de deur open, misschien plaats ik ze dan alleen boven aan de trappen. mocht hij toch snel deuren kunnen openen kan ik altijd nog een hekje plaatsen.
één maand geleden
Reactie op soofffje
Jaa wij hebben wel een deur bij de woonkamer zitten maar onze dochter maakt ...
Onze zoon kon dat ook met een jaar, maar toen hebben we de deurklink omgedraaid. En daar kan hij nu nog steeds niet goed genoeg bij, ondanks zijn lengte van bijna een meter😅
één maand geleden
Reactie op Ab itsme
Kun je hem iets hoger plaatsen? Wij hebben hem zo in de woonkamer.
Ohja dat kan natuurlijk ook, dan komt hij wel schuin maar dat zal vast kunnen ! Onze trap is alleen wel heel erg breed(meer dan een meter ) maar daar zullen ze dan wel verlengstukken voor hebben