53 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Kimberley287
Ja zou je dat denken? Hij groeit echt super goed verder en is al best een z ...
Hebben we hier gehad! Huilen huilen huilen en honderden rondjes wiegen gehad… ging flessen vervangen naar kunstvoeding en ik kreeg er een heel lief tevreden ventje voor terug die ik nu neer kan leggen en hij slaapt… ben wel echt heel langzaam afgebouwd omdat ik het er heel moeilijk mee had. Maar iedereen zag een compleet andere baby dus beter voor de kleine en papa en mama. Hij groeide ook goed, en is nu 5 maanden en 9,5 kilo (kwam er al uit met 5 kilo en 60 cm) maar hij heeft er waarschijnlijk te weinig voedingsstoffen uitgehaald en daardoor veel honger gehad..
18 dagen geleden
Reactie op Boysmommy123
Hebben we hier gehad! Huilen huilen huilen en honderden rondjes wiegen geha ...
Ja ik ga er wel over nadenken om het een x te proberen flesje kunst te geven of half om half, maar hij lijkt daarmee gewoon voldaan te zijn en hij groeit super goed verder ook, dan zou je toch iets zien inde groei denk ik of niet? Maar ik ga het zeker een x proberen kijken of ik m dan makkelijker weg kan leggen, je zou denken dat borstvoeding alles aanmaakt voor hem ook als die zo goed groeit maar heb het idd wel vaker gehoord dat als kindjes overgaan op kunst voeding dat ze toch beter slapen. Alleen gaat het meer om het wiegen als slapen zelf natuurlijk want ‘s nachts slaapt die best goed word niet meer wakker bijna heel af en toe
18 dagen geleden
Reactie op mz1986
Echt niet zomaar afbouwen hoor! Zou zonde zijn als dat het niet is.
Nee dat denk ik ook, het gaat super goed met me borstvoeding dat ik dat zo lang mogelijk wil volhouden, denk zelf oook niet dat het met het wiegen te maken heb denk zelf echt dat m’n zoontje zoveel geborgenheid nodig heeft want als die op mij of papa slaapt dan slaapt die zo uren en als je hem neerlegt binnen 20’m wakker..
18 dagen geleden
Reactie op Kimberley287
Nee dat denk ik ook, het gaat super goed met me borstvoeding dat ik dat zo ...
Vaak weet je ergens bij jezelf wat het is. Vertrouw daar op! De pick up put down methode is heel liefdevol. Je zorgt dat je er bent voor je kindje en zorgt voor veiligheid. Als het na een week of twee wel gaat slapen betekend dat niet dat je er niet meer voor je kindje hoeft te zijn, het betekend dat je het veiligheid hebt gegeven.
18 dagen geleden
Reactie op mz1986
Vaak weet je ergens bij jezelf wat het is. Vertrouw daar op! De pick up put ...
Jaa ik zie deze methode wel echt zitten! Hele liefdevolle methode, had het er met de oma van m’n vriend over vanmiddag en haar antwoord was; ja k zei toch dat je hem al verziekt heb, je moet m gewoon in z’n kamertje neerleggen en weglopen en lekker laten huilen en dan valt die vanzelf wel een x in slaap.. krijg echt een hele dikke error in me hoofd van die vrouw en überhaupt van mensen die zo denken 😮💨😢
21 uur geleden
Reactie op RelaxedOrkaan817255
Lekker naast hem liggen of liggend voeden en dan wegsneaken haha
Haha dit doe ik ook
9 uur geleden
Reactie op ennasil94
Gaat het al iets beter Kimberley?
Nou me vriendinnen zeiden blijf die draagzak nou proberen en laat m als die moet huilen huilen want hij lig toch tegen je aan en het is niet dat je van m weg bent. Dus k heb de draagzak nu doorgezet en hem laten huilen op me borst en tegen m gezegd sorry lieverd maar mama trekt het niet meer en jij moet echt slapen liefie en heb t doorgezet en de strijd gewonnen😜 dus nu gaat het door de draagzak wel beter want me rug word ontlast, wel weer zwaar voor me bekken maar als die eenmaal slaapt ga ik met hem liggen en het duurt steeds korter dat die in slaap valt erin. En probeer dan de deur uit te gaan als k weet dat die bijna moet slapen volgens zn wakker tijd die is dus 2u 20 m ong en dan valt die (hopelijk) in slaap in de auto en dat lukt vaak ook gelukkig. Dus me rug word een beetje bespaart nu en nu is me missie weer om hem in z’n bedje te legge of de box whatever zodat ik me handen vrij heb maar dat wil nog echt niet lukken 😅 door het proberen sochtends met t ochtend slaapje fuck is juist heel z’n slaap lijkt wel maar goed hopelijk word dat ook snel wat beter! Heb gister avond toen die 3 x wakker werd m laten liggen in de co sleeper wakker en speen in gedaan, knuffeldoekje bij zn hoofdje en de co sleeper heen en weer bewogen en toen viel die ook in slaap weer. Dat was ook even een verademing 😅 wat je allemaal niet doet voor je kindje z’n slaapje haha.. lief dat je aan me vraagt hoe het gaat!