14 Reacties

2 dagen geleden

Hier exact hetzelfde en ik heb geen idee wat het is. Paar slokken, huilen, fles eruit, fles erin, huilen etc etc. Hapjes gaan prima. Gaat ook aan zijn oortje zitten tijdens het drinken.

2 dagen geleden

Reactie op Jessievdmb

Hier exact hetzelfde en ik heb geen idee wat het is. Paar slokken, huilen, ...
Maar qua tandjes zie je ook nog niks. Ik mag gewoon aan haar oortjes zitten dus oorontsteking verwacht ik niet..

2 dagen geleden

Ja, ik mag ook aan zijn oortjes zitten en dan piept hij niet. Voor mijn gevoel zie ik die twee tandjes wel, maar ik dacht 2 weken terug al dat die doorkwamen en tot op heden nog niet door..

2 dagen geleden

Reactie op Jessievdmb

Ja, ik mag ook aan zijn oortjes zitten en dan piept hij niet. Voor mijn gev ...
Dat is idd wel toevallig..

2 dagen geleden

Reactie op ingele88

Dat is idd wel toevallig..
Ja, vandaag zelfs bij de osteopaat geweest, maar die zag ook niks geks. Echt geen idee dus

2 dagen geleden

Ik denk tandjes onze zoon schreeuwde alles bij elkaar tijdens de fles en 3 dagen later had hij 2 tandjes. Koude hapjes, bijtringen, en van die fruitspenen waar je fruit of bevroren fruit in kan stoppen werkte top!

2 dagen geleden

Reactie op Lolakh

Ik denk tandjes onze zoon schreeuwde alles bij elkaar tijdens de fles en 3 ...
Maar zie je dan normaal gesproken niks? Haar tandvlees is niet rood of dik..zie ook geen puntjes

2 dagen geleden

Reactie op ingele88

Maar zie je dan normaal gesproken niks? Haar tandvlees is niet rood of dik. ...
Nee ik zag ook niks de eerste 2 dagen, op gegeven moment kwamen er 2 puntjes. Niet geprobeerd maar ze zeggen als je een glas er tegen aan doet en komt een wit plekje dat het dan tandjes zijn maar geen idee of dit werkt

2 dagen geleden

Reactie op Lolakh

Nee ik zag ook niks de eerste 2 dagen, op gegeven moment kwamen er 2 puntje ...
Nou ben benieuwd of het dan toch tandjes zijn.. Thanks voor de tip ik wacht het wel af dat glas vindt ik niet z'n fijn idee 🙈

2 dagen geleden

Reactie op ingele88

Nou ben benieuwd of het dan toch tandjes zijn.. Thanks voor de tip ik wacht ...
Nee snap ik haha, zelf vind ik dat ook niks🤣, hopelijk gaat het snel over🤍

2 dagen geleden

Mijn oma zei vroegrr altijd vanaf dat babys aan hun oren beginnen trekken, dat de tanden er aan komen 😋

2 dagen geleden

Reactie op 1010E

Mijn oma zei vroegrr altijd vanaf dat babys aan hun oren beginnen trekken, ...
Jaa dat heb ik idd ook vaker gehoord!

2 dagen geleden

Reactie op ingele88

Jaa dat heb ik idd ook vaker gehoord!
Bij ons hetzelfde verhaal hoor maar ik zie dus ook echt nog totaaaal niks 😵‍💫 Bij ons eerste kindje hielp zo n barnsteenbandje enorm! Mss dat een tip?

één dag geleden

Mn dochter trekt ook aan haar oortje tijdens het drinken. Ik zie alleen nog niks. Hele suffe vraag maar hoe lang kan het duren tot een tandje doorbreekt?🙈