16 Reacties

vor einem Monat

Wauw ik heb precies het zelfde ook Sun express wat leuk😂😂 alleen ik was alleen met me dochter ben nu met haar in Turkije ik heb de kinderwagen mee kunnen nemen maar het moet allemaal beneden dus mag niks bij jou tenzij je voor je kleine een extra stoel heb gereserveerd maar het zijn maar 4 uurtjes ik zou hem gwoon op je schoot houden want als je geen extra stoel voor hem hebt gereserveerd moet hij of zij ook op je schoot hij krijgt namelijk ook een aparte riem

vor einem Monat

Hoi! Wij zijn afgelopen zomer met Pegasus gevlogen naar Turkije. Baby had 10 kg bagage, exclusief kinderwagen. Wij hadden de frame van de Joolz Day5 mee met de Cybex autostoel. Deze kan in ligstand waardoor baby er langer in mag. Vond het wel prettig om de ligbak thuis te kunnen laten, scheelt toch ruimte in de bagage van een (huur)auto. De kinderwagen mocht mee tot de gate en bij het uitstappen kregen we het weer bij het vliegtuig, dus niet bagageband oid! Erg makkelijk en handig :) Als je een vaste verblijfplek hebt in Turkije (huis) zou je eventueel ook een autostoel kunnen kopen om daar te laten en de ligbak wel meenemen.

vor einem Monat

Reactie op Yildiz Rumeysa

Wauw ik heb precies het zelfde ook Sun express wat leuk😂😂 alleen ik was a ...
Gaat meer om de taxi reis naar het hotel en terug 🥹. Heel veel plezier samen ❤️

vor einem Monat

Reactie op jessmarie

Gaat meer om de taxi reis naar het hotel en terug 🥹. Heel veel plezier s ...
Wij gaan morgen vliegen en wij zitten beetje met hetzelfde. Maar ik denk dat wij hem gewoon op schoot houden in de bus naar het hotel. Want we zijn niet van plan de autostoel mee te nemen. Aangezien die niet op de buggy past die we meenemen.

vor einem Monat

Wij zijn nu in Mallorca en onze baby van 4,5 maand heeft in de draagzak gezeten tijdens de taxirit.

vor einem Monat

Wij zitten nu in Turkije met onze zoon van bijna 4 maanden en hebben zowel de kinderwagen (2 delen) en de maxicosi mee mogen nemen. Vlogen met Sunexpress en wagen en maxicosi moesten we bij de gate inleveren. Geen gezeur gehad over 2 dingen mee, ging allemaal vlekkeloos!

vor einem Monat

Reactie op Kiet90

Wij zitten nu in Turkije met onze zoon van bijna 4 maanden en hebben zowel ...
Wij gaan ook over twee weken maar hoe doe je dat met de kinderwagen in twee delen? Het frame en de bak. Gaan die zo los op de band? Moet dat in een tas? Het matrasje valt er toch zo uit? Sorry, ik heb wat vragen😅 Ik maak me toch wel zorgen hoe dat weer heel uit het vliegtuig komt.

vor einem Monat

Ik ga donderdag naar turkije en heb een reisbuggy aangeschaft die plat kan, zodat ik niet de hele kinderwagen hoef mee te sjouwen. Deze lever je in voor je het vliegtuig instapt. Denk wel dat ze zuinig zijn met de babyspullen hoor. Hun zijn denk ik de pineut als het kapot eruit komt. Vlieg met corendon

vor einem Monat

Wij gaan met de bus naar het hotel, maar ik hou haar dan gewoon op schoot of in de draagzak

vor einem Monat

Reactie op Iris-bloemetje

Wij gaan ook over twee weken maar hoe doe je dat met de kinderwagen in twee ...
Snap ik helemaal! Zo ging mijn hoofd ook voor de heenweg! Bij de incheck balie krijgt elk onderdeel van je wagen en de maxicosi een label, maar deze hoef je niet in te leveren waar je je koffer inlevert! Pas bij de gate lever je na het scannen van boarding pass je kinderwagen en maxicosi in. Je plaatst ze op een aangewezen plek en deze worden door personeel naar vliegtuig gebracht, niet op een band. De spullen gaan voor in het ruim zodat ze bij landen ook als eerst eruit worden gehaald. (Dus niet met de koffers mee). Er wordt voorzichtig mee gedaan! Matrasje had ik niet aangedacht, maar die zat nog netjes in de bak! (Klemt ook een klein beetje). Bij landen ligt het aan de maatschappij of je kinderwagen al in de slurf staat met alle andere buggy’s of dat je hem ophaalt bij de bagage band. Hij gaat in ieder geval niet op de band met de koffers, maar dan is er een speciale plek voor afhalen.

vor einem Monat

Reactie op Kiet90

Snap ik helemaal! Zo ging mijn hoofd ook voor de heenweg! Bij de incheck ba ...
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. 😀

vor einem Monat

Reactie op Iris-bloemetje

Wij gaan ook over twee weken maar hoe doe je dat met de kinderwagen in twee ...
Wij komen ook net terug van vakantie en hadden de bak laten insealen op het vliegveld! Zo konden we ook nog losse spullen onder het matrasje doen en deze meenemen (zoals parasolletje, wat luiers etc). Ik zou ook adviseren om het onderstel te laten sealen gewoon voor de bescherming want bij ons was er helaas iets afgebroken.

vor einem Monat

Reactie op Babymees

Wij komen ook net terug van vakantie en hadden de bak laten insealen op het ...
Ik heb via marktplaats een stokke pram kinderwagenhoes gehuurd van iemand hier in de buurt. Daar past alles mooi in. Kost €18 voor 8 dagen. Ik durf hem inderdaad niet zo los af te geven. Echt balen dat er wat bij jullie kapot gegaan is!

vor einem Monat

Je kan de maxi cosi afgeven bij odd size bagage. Wij vliegen al jaren met sunexpress. Zo ook dit jaar weer en zitten we momenteel ook in Turkije. Wat ik dacht is dat je voor de odd size bij sun express niet extra hoeft te betalen, maar dat kun je misschien even na vragen/opzoeken. Wij konden dit keer zelfs de maxi cosi meenemen tot aan het vliegtuig. Daarna ging die het ruim in.

vor einem Monat

Pakte jullie baby het ritme thuis na vakantie weer snel op?

vor einem Monat

Reactie op qqww

Pakte jullie baby het ritme thuis na vakantie weer snel op?
Nee 😂. Eerste nacht na de vakantie was redelijk dramatisch, elk anderhalf uur wakker terwijl ze de week voor de vakantie doorsliep . Nu langzaam gaat het weer redelijk, maar slaapt overdag nu veel langer opeens en komt ‘‘s avonds moeilijker in slaap.