33 Reacties

één maand geleden

Hier net zo.....

één maand geleden

Hier ook… schijnt bij sprongetje 5 te horen. T is hier in ieder geval ontstaan sinds onze meid in sprong 5 zit

één maand geleden

Hier hetzelfde! Krijg haar soms met veel moeite weer in slaap maar dan altijd maar voor drie kwartier… 🥲 ook sinds sprong 5 inderdaad

één maand geleden

Hier ook 🤯 en uitgerekend nu weer begonnen met werken. Ik ben moeeeeee

één maand geleden

Hier ook en laatste paar nachten begon t al vanaf 02.00 a 03.00 elk uur dat hij dacht ik start gezellig de dag met kletsen n spelen

één maand geleden

Ooooh ik wilde net vandaag een topic openen. Sinds vorige week hier hetzelfde. Élke dag tussen 3:45 en 04:00 wakker, waar hij voorheen sliep van 18:00-06:00. Hij wil niet verder slapen, als we hem laten liggen kunnen we het misschien een uurtje rekken maar dan wordt hij ongeduldig en gaat hij jammeren. Ook overdag slapen is drama. Nou weet ik dat we het echt heel luxe hadden voorheen hoor maar poeh wat vind ik dit pittig. De dagen duren dan zooo lang. Mijn verlof zit er nu ook op en maandag mag ik weer beginnen dus de timing is echt top 🥲 maar goed, hoort erbij. Hier begon het idd ook tegelijk met sprong 5 dus daar wijd ik het aan… Hopelijk duurt het niet te lang.

één maand geleden

Hier het zelfde… sinds een paar week elke nacht om drie uur wakker, dan is het genoeg om het speentje terug te stoppen maar om 5 uur ook weer wakker…. We geven hem dan nu maar een klein flesje, dan slaapt ie meestal nog wel even verder tot een uur of 6.30. Ik mag echt niet klagen want ik ben echt mega verwend met een baby die al Heel snel kon slapen van 19.00 tot 06.30 maar pffff ik Vind het wel even taai. Zijn er moeders die hier al doorheen zijn en kunnen vertellen hoe lang dit duurt? Mijn zoontje is 23 week nu.

één maand geleden

Hier heeft dit een week geduurd! Ze was gewoon klaar wakker en lag me met grote blije ogen aan te kijken 😂 als ik ze een (klein) flesje gaf ging ze wel weer in een soort van rust modus maar echt lekker slapen deed ze pas weer later op de ochtend. Ze is nu 24 weken en dit was vorige week. Ze moest overigens ook wennen aan de wintertijd, dus in combinatie met sprong 5 zal dat het vermoedelijk wel geweest zijn.

één maand geleden

Reactie op Queenie88

Hier heeft dit een week geduurd! Ze was gewoon klaar wakker en lag me met g ...
Dat klinkt heel erg vergelijkbaar met hoe het hier nu gaat! Ik wacht geduldig af😂

één maand geleden

Oh! Alsof ik het zelf heb geschreven🙈 Helaas hier hetzelfde. Ik zou willen dat ik tips had! Succes!

één maand geleden

Hebben jullie kindjes dan ook een kletsnatte luier? Want ik heb het idee dat dat vooral is waar hij wakker van wordt

één maand geleden

Hier al weken elke ochtend wakker tegen 5 uur (en regelmatig ook om half2) Heeft dan honger, maar gaat meestal ook niet meer slapen. Rolt het hele bed door, hoop kabaal erbij.. ik moet er rond 6 uur uit voor werk en dan wordt hij vaak weer moe en jengelig. Echt vervelende timing 🥲. Helaas nog geen werkende tips gevonden.. Onze oudste was een heel ander soort slaper, had andere dingen nodig, dus ben het wiel weer opnieuw aan het uitvinden.

één maand geleden

Deze fase hebben we recent afgesloten gelukkig :). Lekker zingen om kwart over 4. Bij ons hielp een speentje soms, dan moesten we die wel herhaaldelijk erin stoppen. Maar nu lijkt de fase voorbij, dus waarschijnlijk is het gewoon nog even afwachten voor jullie!

één maand geleden

Reactie op Christina4351

Deze fase hebben we recent afgesloten gelukkig :). Lekker zingen om kwart o ...
PS: ik denk dat het bij ons een week of 3 geduurd heeft.

één maand geleden

Reactie op 89Liz

Hier al weken elke ochtend wakker tegen 5 uur (en regelmatig ook om half2) ...
Aaah hier echt net zo, die timing is echt vreselijk

één maand geleden

Ohh toen ik dit topic zag dacht ik; "ik hoop hier dé oplossing te gaan lezen". Maar helaas 😂 Hier is het ook al zo'n 2 weken iedere nacht rond 3 uur 'feest'. Hij is dan niet persé ongezellig, maar ik vind het tijdstip wel heel ongezellig 🫠. Eer hij weer wil slapen is het alweer tijd om wakker te worden óf wordt onze peuter net wakker. Ik weet; het is een fase, maar er middenin voelt het toch alsof het eeuwig duurt...

één maand geleden

Yes half 5 stipt.. gezellig

één maand geleden

Reactie op Christina4351

PS: ik denk dat het bij ons een week of 3 geduurd heeft.
Hier ook al zoiets

één maand geleden

Hier ook nog steeds niks veranderd.. ik Dacht heel Even dat ik de oplossing had. Hij werd steeds om vijf uur wakker met een kletsnatte luier dus andere luiertjes gekocht. De luiers zijn droog Maar hij blijft wakker worden😂

één maand geleden

Nahh hier ook al! Zoontje van 25 weken zit ook in sprong 5 en is elke nacht om 4.30 wakker🥲 Gelukkig kunnen wij de 1e fles rekken met nog 2x een speentje te geven om 4.30 en vaak nog 1x om 6.00 uur en dan om 7.00 beginnen we de dag met een fles😊