34 Reacties

één maand geleden

Hier is hij vaak van 3 tot 5 wakker. Nu dus ook 😅. Ik had laatst een video gezien van iemand die de tip gaf om er maar het beste van te maken samen. Dus nu gaan we altijd gewoon lekker in de woonkamer zitten onder een dekentje en pak ik er wat speelgoed bij. Maak een kop thee voor mezelf en pak er soms een boek bij. Je moet iets 🤭

één maand geleden

Hier gaat het ook nog steeds door 😴 inmiddels 2,5 week nu. We kunnen het misschien een uurtje rekken met een speentje maar dan wordt ‘ie echt ongeduldig. Dus geven we nu maar gewoon een fles en dan slaapt hij daarna nog tot een uur of 6/7 of soms zelfs 8. Lijkt hier dus wel echt honger te zijn. Iemand daar nog tips voor? Laatste fles ophogen of uitstellen heeft geen zin, hij blijft tussen 4 en 5 komen.

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Hier is hij vaak van 3 tot 5 wakker. Nu dus ook 😅. Ik had laatst een video ...
Oh ik blijf wel in bed hoor. Ga het niet gezellig maken. Die van mij denkt dan zeker feest 🤣

één maand geleden

Hier duurt het echt al wel een week of vijf😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 tussen vier en vijf wakker, dan kunnen we het met het speentje en een klein flesje rekken tot ongeveer half 7 maar dat was het ook wel. Ik kijk uit naar de tijd dat hij weer gewooon door gaat slapen! Is het bij iemand al over? Is er licht aan het einde van de horizon? 😜

één maand geleden

Reactie op TF36

Hier duurt het echt al wel een week of vijf😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 tussen vier ...
Duurt 6 weken toch, wie weet 🤣 dan begint vast volgende ellende weer... Hier ook..van de week sliep hij keertje door maar het is wel van echt elk uur wakker naar 4, 5, 6 uur gegaan. Dat vind ik toch al een aardige verbetering maar mis de doorslaap nachten wel en ook altijd als je net weer moet werken etc.

één maand geleden

Reactie op Anoniem19900991

Duurt 6 weken toch, wie weet 🤣 dan begint vast volgende ellende weer... Hi ...
Hahaha ja dat is in ieder geval al iets!! Het wisselt hier wel wat moet ik zeggen. Het is gelukkig maar een of twee keer voortgekomen dat het elk uur was en soms slaapt hij na het flesje ineens tot acht zonder morren. Maar vijf uur klaar wakker zijn heeft nog wel echt de overhand

één maand geleden

Reactie op Rian96

Nahh hier ook al! Zoontje van 25 weken zit ook in sprong 5 en is elke nacht ...
Ik vind het knap dat het zoveel mensen lukt om de dag op een vaste tijd te beginnen! Onze 2 kinderen laten zich daarin echt niet sturen, die zetten het gewoon op een gillen tot er melk komt. De peuter slaapt inmiddels gelukkig wel de nacht door (moet vaak wel 1 of 2x erheen om even te sussen als er een nachtmerrie is, en wel vroeg wakker altijd), maar de baby komt momenteel regelmatig weer in de late avond of nacht en dan tussen half3 en half5 ergens nog een keer. Dan is hij ook lang wakker. In de vroege ochtend krijg ik hem dan weer in slaap, maar het breekt inmiddels behoorlijk op 😵‍💫. Ben van de week in slaap gevallen terwijl ik een boekje aan de peuter voorlas (die liet dat niet gebeuren natuurlijk) en ben steeds bang dat me dit in de auto overkomt. Hoop dat deze fase snel voorbij is en hij lekker door gaat slapen.

één maand geleden

Reactie op 89Liz

Ik vind het knap dat het zoveel mensen lukt om de dag op een vaste tijd te ...
Nouja knap, het kost ons en ons zoontje weinig moeite. Hij slaapt direct verder als ik die beiden keren een speentje erin doe. Het is niet dat ik hem lekker honger laat lijden tot 7.00 uur hoor omdat ik dan pas de dag wil laten beginnen😆

één maand geleden

Reactie op Rian96

Nouja knap, het kost ons en ons zoontje weinig moeite. Hij slaapt direct ve ...
Heerlijk toch! :)

één maand geleden

Poeh nou ik dacht dat het beter ging maar volgens mij kickt sprong 5 ineens toch nog in😵‍💫😵‍💫 Afgelopen nacht zo’n beetje om het uur wakker en overdag ineens niet meer willen slapen… schreeeeuwen als ik hem in bed leg. Wat een ellende🫣🫣 Hopelijk is het snel voorbij

één dag geleden

Zijn er meer baby’s die nog steeds in deze “fase” (🙄) zitten?

één dag geleden

Reactie op aardbeitje4

Bij de mijne lijkt er weer iets aan de gang te zijn. Geen idee of het sprong 5 is of juist sprong 6. Want verschonen en eten (vooral verschonen) is echt een drama.. en dat komt weer voor in sprong 6. Maar hier iemand die liever brabbelt en speelt dan slaapt. Sinds de laatste avonden ook gewoon niet voor 22:00 uur in slaap te krijgen terwijl daarvoor om 19:00 uur Max 19:30 uur de nacht in ging.. ben ten einde raad wat het kan zijn

één dag geleden

Reactie op Kimmyops

Bij de mijne lijkt er weer iets aan de gang te zijn. Geen idee of het spron ...
Heel laat slapen kan te maken hebben met de overgang 3 naar 2 dutjes. Ze hebben dan niet genoeg slaapdruk om lekker in slaap te vallen

2 uur geleden

Reactie op aardbeitje4

Hier.. Elke ochtend tussen 4 en 5. Ze staat dan meteen aan en gaat echt niet meer slapen