3 Reacties

9 uur geleden

Het is wel even schakelen af en toe. Het is toch wat complexer allemaal en je hebt gewoon wat minder tijd voor alles. Als je dat in je achterhoofd houdt ( oefening baart kunst, nadat je een baby hebt gebaard, leuke woordspeling! ), dan zou ik je niet laten belemmeren om voor een tweede te gaan. Het brengt natuurlijk ook een hoop gezelligheid en liefde met zich mee. De staat van het huishouden herinnerd een kind zich toch niet later. Tenzij het vreselijk vies wordt en alles chaos is. Maar dat zal heus meevallen. Liefde is het belangrijkste!

8 uur geleden

Ik twijfel ook, ik heb prive ook niet veel hulp en het is nu al wel eens een troep omdat ik bijvoorbeeld niet dezelfde sokken kan vinden😅 maarja de tropenjaren zijn dan ook weer niet voor altijd

8 uur geleden

Ik heb een dochter van 20 maanden en een dochter van 2 maanden. De ochtenden doe ik ook alleen, de avonden wel vaak samen. Moet je zeggen, ik vind het wel pittig. Vooral wanneer ze beide tegelijk wakker worden en dus wat "moeten", maar mijn oudste is dus ook nog best jong. Het huishouden schiet er wel een beetje bij in. Ik heb het geluk dat ik nog verlof heb en mijn oudste 1 dag naar de opvang gaat. Die dag probeer ik nu, om de verzorging van de kleine heen, het huis op orde te maken. Probeer vooral niet te streng te zijn voor jezelf. Zorgen, spelen en liefde voor de kids is 1000x belangrijker dan een strak aan kant huis. Het is ook heel mooi om de meiden nu al samen te zien en op elkaar te zien reageren. Wetende dat ze in de toekomst nog meer aan elkaar gaan hebben maakt mij heel blij! 🩷