5 Reacties

4 maanden geleden

Baby's kunnen heel luid en bewegelijk zijn in hun slaap. Ik negeer het meestal tot ik echt duidelijk gehuil hoor, anders heb je vaak risico dat je ze juist wakker maakt 🫣

4 maanden geleden

Ik wacht meestal een kwartiertje. Daarna zijn ze vaak weer stil. Nu net bijvoorbeeld had hij ook zn ogen open dus na 10 min ben ik maar de fles gaan maken. Toen ik bij het bedje aankwam lag hij al weer vredig te slapen. Dus gewoon even aankijken. Huilt ze niet kan je haar gerust even laten liggen. Als ze echt honger heeft merk je dat vanzelf.

4 maanden geleden

Toevallig vertelde mijn vriend net (hij had de nachtdienst haha) dat hij onze dochter rond 4.00 hoorde. Ik ga er dan altijd snel uit om haar te verschonen en te voeden. Hij deed dat vannacht niet en heeft 10 min gewacht of ze dan ging huilen ja of nee. Ze viel na die 10 minuten gewoon weer in slaap en kwam om 6.00. 22.00 kreeg ze de laatste fles.

4 maanden geleden

Wij komen alleen in actie als het luchtalarm af gaat ‘s nachts. Met praatjes doen we niets 😅. Soms lig ik een uur te wachten op het luchtalarm, maar hij valt meestal gewoon weer in (diepere) slaap, als hij al wakker was dan… geen idee, dat check ik ook niet.

4 maanden geleden

Ik hoor ‘s nachts complete oerwoudgeluiden uit die cosleeper komen, maar geen huilen. Dit is meestal inderdaad de rem slaap, dit duurt 5-10 minuten. Dit doet ze overigens alleen ‘s nachts bij mij 🤪. Op het moment is mijn vriend ook nog eens snipverkouden, dus wordt aan alle kanten wakker gehouden 🙈