8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben bij mijn eerste pas na 10 maanden ongesteld geworden. Nu 16 weken p.p. en ook nog niets. Niets om je zorgen over te maken (als je ook veilige seks hebt, natuurlijk :-)). Of kolven effect heeft op de bevruchting, weet ik niet, zou je wetenschappelijke artikelen over moeten opzoeken.

2 maanden geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Bij de oudste duurde dit 6 maanden. Nachtvoedingen zijn de grootste 'tegenhouders' van je cyclus. Als je dus 's nachts niet kolft/voedt, zal de kans wel groter zijn dat je weer ongesteld wordt en dus ook weer vruchtbaar bent. Maar aangezien je de minipil neemt, heb je sowieso geen eisprong en dus geen kans op bevruchting. Bij de minipil heb je ook vaak geen menstruatie meer. Helemaal normaal dus dat je nog niet ongesteld bent geworden. 馃槉

VRIEND

2 maanden geleden

Ik ben bij mijn eerste pas na ruim 14 maanden ongesteld geworden, dus heel normaal als het even duurt!

2 maanden geleden

Ik geef kv maar ook nog niet ongesteld

2 maanden geleden

Ik geef kunstvoeding en heb ook nog geen menstruatie gehad. Ons dochtertje is van 22 mei

2 maanden geleden

Hier ook nog niet ongesteld ,ook in mei bevallen. Geef ook bv en vul aan met kv. Van mij mag het nog even wegblijven 馃榿.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste met 6 maanden weer ongesteld geworden. En nu 13 weken geleden bevallen en ook nog geen menstruatie bij volledig borstvoeding.

2 maanden geleden

Ik hoop dat het nog even flink lang wegblijft haha ! Het lijkt me sterk dat je met kolven vruchtbaarder bent omdat borstvoeding vaak juist een tegenhouder van de eisprong is (prolactine houdt de eisprong tegen vooral bij voeden op verzoek). Sowieso slik je de pil dus ben je veilig maar zoals menig verloskundige en dokter roept je eisprong komt eerst en daarna pas je ongesteldheid dus ga er vooral niet vanuit dat je nog niet vruchtbaar bent tenzij dat natuurlijk je wens is 馃槄