151 Reacties
6 maanden geleden
Jaa zeker! Was 4 mei uitgerekend en 21 april is onze kleine Jesse geboren 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Flowerrr
Aaaah wat leuk gefeliciteerd met jullie Jesse 🥰
Hopelijk gaat alles goed ...
Een fijne maar mega snelle bevalling gehad.
Met 5 cm ontsluiting binnen gekomen en nog nergens last van.
Even een bad genomen van ongeveer 45 minuten.
Na die tijd ontsluiting weer gecheckt en had nog steeds 5cm.
Ondertussen werden de weeën heftiger dus besloten een ruggenprik te nemen.
20 minuten later zat de verdoving erin en op het moment dat de ruggenprik gezet zou worden voelde ik pers drang.
De verpleegkundige stopte het zetten van de ruggenprik.
Toen ik ging liggen was zijn hoofdje er al uit en na 2 keer persen is hij geboren 🩵
Voel mezelf ook erg goed en ben weer aardig op de been+
6 maanden geleden
Hier 1 mei uitgerekend, de kleine meid loopt een weekje voor op groei (volgens de groei echos) dus ben benieuwd wanneer ze komt!
Verder ook veel harde buiken, af en toe ook het idee dat het al weeën zijn maar nog niets wat door zet.
. Het is ons eerste kindje :)
Leuk zo'n kletsgroepje!
6 maanden geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Een fijne maar mega snelle bevalling gehad.
Met 5 cm ontsluiting binnen gek ...
Wat fijn dat het allemaal zo goed en snel verlopen is! Super fijn dat je goed voelt en al weer aardig op de been bent. Vondt met zo'n snelle bevalling van met name de 2e die naweeën echt pittig met elke keer aanleggen enzo 😅
6 maanden geleden
Reactie op Flowerrr
Wat fijn dat het allemaal zo goed en snel verlopen is! Super fijn dat je go ...
Kan ik begrijpen! Het is ook mijn 2e. De na weeën waren er wel maar vond het niet perse erg storend. Ik geef dan wel kv dus hoef de baby niet aan te leggen!
6 maanden geleden
Leuk zo'n groepje! 🤗 Hier 1 mei uitgerekend, en van mij mag ze komen hoor. Ik heb ook een zoontje van bijna 2 rondlopen, en ik kan niet wachten om weer mijn lijf terug te hebben zodat ik lekker met hem kan spelen. 😊 Helaas nog geen voortekenen dat de bevalling op gang komt. De vorige keer ben ik met 41+2 ingeleid, dus ik hoop heel erg dat het dit keer gewoon uit zichzelf (en een beetje bijtijds 🙈) start!
6 maanden geleden
Ik ben 7 mei uitgerekend! Maar ivm een geplande keizersnede zal de kleine man volgende week geboren worden.
En wat heel leuk is is dat zijn grote zus 5 mei 2 jaar wordt. Dus haar verjaardag zullen we even een weekje of 2 uitstellen denk ik maar heb er zin in allemaal. En zo benieuwd hoe de grote zus zal reageren op de geboorte van haar broertje:)
Voor de rest enorm aan het aftellen en nog flink genieten van de dikke buik voordat ik die ga missen hahaha.
6 maanden geleden
Leuk zo'n groepje. Ik ben 5 mei uitgerekend van onze tweede zoon. De eerste is in februari 2 geworden. Hij werd geboren met 41 weken, dus ben benieuwd wanneer dit mannetje zich aandient. Ik voel me momenteel wel goed, maar wel zin om mijn lijf straks weer terug te hebben en me minder beperkt te voelen. Wel wat harde buiken enzo, maar moet zeggen dat het qua klachten beter gaat dan een aantal weken geleden. Tot 36 weken lag hij in stuit, maar gelukkig is hij zelf toch goed gaan liggen. Daar kwamen we achter toen we al in het ziekenhuis waren voor een versie (uitwendig laten draaien).
6 maanden geleden
Ik ben 2 mei uitgerekend en van mij mag hij nu wel komen. Heb helaas bekken en rug klachten en aangezien wij nog een zoon van 14 maanden hebben is het best pittig nu. Vanmorgen te horen gekregen dat ik nu medisch ben ivm te hoge bloeddruk en ze hebben al gezegd dat ze mij niet langer laten lopen dan 40 weken dus volgende week kunnen we gaan genieten van de kleine man maar ik hoop natuurlijk eerder😅
6 maanden geleden
Ik was 6 mei uitgerekend en op 1 april bevallen van onze kleine prinses Nomaé 🥰.
Precies 5 weekjes te vroeg 🤭.
6 maanden geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Jaa zeker! Was 4 mei uitgerekend en 21 april is onze kleine Jesse geboren � ...
Gefeliciteerd! 🩵
Ik ben ook 4 mei uitgerekend, maar hoop echt dat ze iets eerder wil komen! 🩷 Mijn lijf staat zo op spanning van alle druk van binnenuit, daardoor nu ook gekneusde ribben 🥴 Onze eerste wordt 1 mei 3 jaar, dus die verjaardag hebben we voor de zekerheid al op 14 april gevierd. Stiekem hoop ik dat dit meisje morgen, op 24 april komt; een hele mooie datum! 😇
Meer dames die ook zoiets hebben dat ze liever niet willen dat de kleine bijvoorbeeld op Koningsdag komt? 🙈
6 maanden geleden
Reactie op Jils1990
Gefeliciteerd! 🩵
Ik ben ook 4 mei uitgerekend, maar hoop echt dat ze iets ...
Morgen zou idd een mooie datum zijn! Onze eerste is van 22-02-2022, dus we maken al grapjes dat we mooie data sparen 😜
Koningsdag lijkt me inderdaad niet zo'n leuke dag om jarig te zijn voor de kindjes.