151 Reacties
6 maanden geleden
Hier 3 mei uitgerekend! Het wordt allemaal wat zwaarder, maar ik voel me nog prima. Vanmorgen nog een uur met mijn honden in het bos gewandeld😄 Ik voel wel dat de druk op de onderkant toeneemt, maar goed, daar moet ze er ook uitkomen, dus lekker zakken haha. Mijn dochter kwam met 41 weken dus ergens ga ik er vanuit dat ik nu ook weer overtijd ga. We wachten het rustig af...
6 maanden geleden
Wat een leuk topic! Ik ben 2 mei uitgerekend van onze eerste.
Het wordt nu wel zwaar. Lopen gaat ook steeds lastiger. In de hele zwangerschap geen last gehad van harde buiken of voorweeën, dus ben heel benieuwd hoe ik ga merken dat het gaat beginnen.
6 maanden geleden
Fijn om alle ervaringen te lezen!
Ik ben 2 mei uitgerekend van ons eerste kindje.💕 Het gaat gelukkig nog goed en ik probeer nog even te genieten van de rust en mijn verlof😊. Al vanaf 35/36 weken "oefen"weeën gehad en nu af en toe nog;maar nog niets wat doorzet dus ik wacht lekker af! Vanochtend bij de gynaecoloog geweest- alles was helemaal goed- en vanavond nog naar de zwangerschapsyoga gegaan (wat ik iedere week doe) dus weer een beetje zen want ik vind het toch wel spannend af en toe 🤭. Maar ik wacht geduldig af totdat ons meisje zelf wil komen! Ik ben het gelukkig nog niet zat maar vooral gewoon heel erg benieuwd naar haar 👶.
6 maanden geleden
6 mei uitgerekend. Sinds 2 weken ontzettend veel last van harde buiken, "krampen" s nachts, gerommel in mn buik(idee dat ik nr 2 moet doen maar niks komt). Verloskundige verwacht dat ze later komt omdat het de eerste is.. wel al besproken dat vanaf 41 wkn we gaan inleiden .. ben benieuwd
6 maanden geleden
Haha balen hè, al zo uitkijken naar die kleine maar we maken het ze gewoon nog veel te comfortabel 😉 😂
Denk dat de kleine hier ook lekker blijft zitten.
Wij hebben wel ook besloten niet over de 41 weken te gaan. A omdat de baby heel groot geschat wordt en B omdat de placenta kwaliteit dan fors achteruit gaat. En mag dat absoluut niet van mijn zus, die is kinderarts 😅
6 maanden geleden
Reactie op Flowerrr
Haha balen hè, al zo uitkijken naar die kleine maar we maken het ze gewoon ...
Hier bij mijn eerste wilde ik dat ook absoluut niet. Uiteindelijk inleiding gepland met 41.2. Met 41 weken precies een serotiniteitscontrole controle gehad waarbij alles prima was. Wel nog gestript door de gynaecoloog (en die gaan iets grondiger te werk dan een verloskundige is mijn ervaring🙈) en mijn dochter is diezelfde dag nog geboren😄
Zoiets ben ik nu ook weer van plan. Eerst strippogingen door de verloskundige vanaf 40 weken en ik hoop stiekem dat mijn lijf het nu een soort van herkend en anders weer serotiniteitscontrole en inleiding inplannen. Maar heb goede hoop dat het zover niet komt. De kans is namelijk groot dat ik straks gewoon weer met ontsluiting rondloop en de verloskundige mag dan vliezen breken de dag voor de inleiding. Echt super fijn dat ik op deze manier een inleiding kan proberen te voorkomen, maar als het toch zover komt is het ook prima hoor.
6 maanden geleden
3 mei uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ga er maar vanuit dat ze langer blijft zitten (ivm allemaal late baby’s in de fam haha). Ben het nog niet zat, al neemt de nieuwsgierigheid met de dag toe. Ik vind mei wel een hele mooie maand, dus sowieso leuk als ze dan komt.
Ik kan eigenlijk alles nog: sporten, fietsen, huishouden, leuke activiteiten doen. Ben daar blij mee, want zo gaan de dagen wat sneller voorbij.
Succes allemaal🧡
6 maanden geleden
5 mei word ik "bevrijd" haha! Ik heb al sinds wk 20 constant harde buiken maar nu soms ook wel steekjes, krampjes... voel alleen sterk (en hoop stiekem) dat baby pas in mei komt. Vind het een mooie maand! Dus ben nog heeeel relaxed! Voel me ook nog goed en ga naar mn sportlesjes paar x per week. Ben echt aan het genieten.
6 maanden geleden
Wat heerlijk om te lezen dat een aantal van jullie ook echt nog volop genieten van de zwangerschap! 🩷🩵 Bij mij gaat dit wat op en af door toch wel veel fysieke klachten en daardoor (zeer) weinig slaap, maar wat blijft het bijzonder om die kleine meid in m’n buik te voelen bewegen 🥰 Jullie berichtjes helpen om weer even extra bewust te worden van het geniet-stukje! 🍀
6 maanden geleden
Hallo dames!
Ik was 7 mei uitgerekend, 2 mei stond de geplande keizersnede. Afgelopen woensdag 24 april laatste controle bij de gynaecoloog voor de grote dag wat volgende week dus zou zijn. Zag de gynaecoloog dat ik enorm veel pijn had aan mijn litteken van de eerdere ks en dat als die met de echo apparaat er over heen ging ik crepeerde van de pijn, heeft die besloten om de ks te vervroegen naar de volgende dag en wilde hij niet de risico nemen dat ik nog meer pijn ging lijden en er teveel druk op het litteken zou zitten.
Dus met al is onze zoontje Nevy geboren de volgende dag op 25 april via een ks🥰
Hier op de foto was die heerlijk aan het duimen haha.
6 maanden geleden
Reactie op Chesss
Hallo dames!
Ik was 7 mei uitgerekend, 2 mei stond de geplande keizersnede ...
Gefeliciteerd. En wat fijn dat de gynaecoloog zo goed mee heeft gedacht. Lekker genieten nu van de hele dag naar je baby staren 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Motherof2beauties
Gefeliciteerd. En wat fijn dat de gynaecoloog zo goed mee heeft gedacht. Le ...
Dankjewel! Ik was daar ook heel verbaasd van omdat voorheen bij de controles er telkens door de andere verloskundiges werd gezegd dat ik "maar moest volhouden" totdat de gynaecoloog zelf een kijkje nam. Dus ben daar heel erg blij mee.
Ja, ben de hele dag heerlijk aan het genieten van de kleine knappe man🥰
6 maanden geleden
Wat mooi om te zien dat er weer zulke prachtige en gezonde kindjes geboren zijn!🙏🏻 ikzelf 05-05 uitgerekend maar sinds donderdag opgenomen in het ziekenhuis ivm hoge vliesscheur maar geen weeën / ontsluiting .. Helaas nog een schot in de zaak dus we hopen dat we vandaag kunnen doorpakken en vandaag / morgen ons meisje mogen verwelkomen🥰
6 maanden geleden
Ik ben de 29e uitgerekend, maar helaas nog geen enkel voorteken dat de bevalling aanstaande is… Ik hoop dat hij zich wel ergens volgende week gaat melden 😄 Leuk om alle geboren babietjes al te zien in dit topic 😍
6 maanden geleden
Reactie op Chesss
Ik ben 7 mei uitgerekend! Maar ivm een geplande keizersnede zal de kleine m ...
Wat toevallig! Ik ben ook 7 mei uitgerekend en mijn zoon wordt 5 mei 10 jaar 😱! Ik hoop stiekem dat ze ook op 5 mei komt, precies 10 jaar verschil 😍. Heel veel succes met de geplande keizersnede en geniet van jullie zoon en broertje 💙